Am Fritig gits dr erst Motto-Trog :-) und dä Monet gits Motto "Schweiz". Ds Menü vom Fritig, 5. April isch:
Motto Schweiz
Apero:
Louch-Chäschüechli
Vorpeise: Zander auf Randencarpaccio
Hauptspeise: Rösti mit Kalbsfilet und Pilzsauce
Dessert: Birnen-Karameltorte
Bier: Lago Lodge Biär, Bier-Bienne
Für dVegis gits zur Vorspiis statt Egli us dr Schwiiz, Geiss-Chäs us dr Schwiiz (warm natürlech), u zur Houptspiis es Spiegelei
und Raclette statt Kalbsfilet.
Wi scho erklärt würdi go Biär hole, faus dir Biär wettet... we dr Wii und süstigs wettet, de isches immer no wi früecher (eifach säuber mitbringe). Wenn dr bim amäude chöntet agäh was dr weit trinke, de gani das go organisiere. Somit chöiter eifach es "B" hinger öie Name mache u de goni für öich go Biär hole.
So... das wärs öppe wases da derzue z'sägä git! Hiä wär dr Doodle-Link:
häbät eh schöni, churzi Wuche
Gruess
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen