Ahoi Ahoi
S'isch Herbst und me merkts... entsprechend versuechi mi Mau amne Wild-Trog. Da Wild chli speziell isch, isch ds Menü hiä chli komisch ufglistet :-)
Apero: Mini-Pilz Pastetli
Vorspiis: Chürbis-Suppe
Houptspiis: Wiud mit:
- Fleisch (muess luege wases git: Hirsch, Reh oder Gemschi wirds äuä si)
- Spätzli (oder äuä eher Chnöpfli)
- Öpfuhäuftine
- Glasierti Maroni
- Rotchruut
- Röseli-Chöli
- Preiselbeer-Sauce
Dessert: Marroni-Chueche
I gloub das wärs öppe wases zur Houptspiis wird gäh :-)
Wasi a dere Steu no möchti sägä: dr Wiähnachtstrog findet neu nid am 22. Dezember statt sondern scho am 21. Dezember.
So... was no fäuht isch ds Doodle und das wäri hiä:
http://doodle.com/6uuvbm7ubxacnqaa
Häbät eh schöne Tag und für diä wo di Wuche a Trog chöme: bis när
ürsu
Mittwoch, 24. Oktober 2012
Montag, 15. Oktober 2012
Wintersaison
AhoiTrogbesucher
Iha mer i de Ferie eigetlech wöuä Ziit näh für mr chli Gedanke z’mache zum Trogund wi das söu wiitergoh… natürlech bini nid würklech derzue cho und ha izeifach beschlosse, dasi no wiitermache solang no es paari chöme… es git nid viunöierige nume evtl. de bi Glägäheit folgendi… i ma nüm immer es Motto suechesondern es git de, weni keni Mottos meh ha eifach es Menü!! Des Weiteren wird’siz de evtl. öppis gäh wo dr scho heit gha… bsunders dDuurgescht!
Widr gmerkt heit, findet di Wuche no keh Trog statt. Das usem Grund, dasi doch nochli Ziit bruche für mi azklimatisiere… Ab nächster Wuche geits aber de schowieder los und zwar mit fougendem Menü:
Asian-Fusionisch z’Thema und es git:
- Saté-Spiässli mit Erdnuss-Sauce (für dVegis es Gmües-Spiessli stattPoulet)
- Tom-Yum Soup mit emne Shrimp (für dVegis eh Mushroom statt eh Shrimp)
- Schwiins-Filet are rote Curry Sauce mit Asiä-Gmües und Riis (für dVegiseh Sesam-Tofu)
- Grüen-Tee Tiramisu
hiäwäri dr Doodle-Link füre Mittwuch, 24. Oktober 2012
fürdi Tapfere unger öich wo bis do abe hei möge läsä… hiä wärä no dDate für dinächste Trög… es git zwöi spezielli Trög und zwar folgendi:
- Geburitrog: i mache am Samschtig, 24. Novämber zu Alass vo mim Geburi ehChürbissuppe, Glüehwyytrog uf dr Terasse. Derzue gits no säuber gmachts Brotund evtl. es Dessert-Buffet.
- Wiähnachtstrog: am 22. Dezember gits eh Wiähnachtstrog wo ähnlech amAttempt for Six wird si. Chli tüürer aber mit Zuesatz-Ässä.
| Trog Datum | Doodle Datum |
| Mittwuch 31. Oktober 2012 | Donschtig 25. Oktober 2012 |
| Donschtig 8. November 2012 | Fritig 2. November 2012 |
| Mittwuch 14. November 2012 | Mittwuch 7. November 2012 |
| Samstig 24. November 2012 | Mändig 19. November 2012 |
| Mittwuch 28. November 2012 | Donschtig 22. November 2012 |
| Donschtig 6. Dezember 2012 | Donschtig 29. November 2012 |
| Mittwuch 12. Dezember 2012 | Fritig 7. Dezember 2012 |
| Samschtig 22. Dezember 2012 | Mändig 17. Dezember 2012 |
guet…das wärs… i hoffe dir chömet immer no fliisig und bis glii
ürsu
Abonnieren
Posts (Atom)