Guete Aabe
Mir mache im März und April je eh Trog. Das ligt knapp dinne zwüschem Winter u de Ferie :-)
Es het viu nöii Chochbüecher. Und di müesse iz chli düregestet wärdä. Entsprächend wärde das di nächste Mönet dMottos si.
März-Trog am 20.3.26: Shelf
April-Trog am 25.4.26: Flavor
- Fluffy Pita
- Cannelini-Bohnen mit Tahin
- Joghurt-Reis mit Chana Dal
- Rüebli-Torten Cookies
Amäude hiä: https://fragab.de/mE79Hmgj
April-Trog am 25.4.26: Flavor
- Oliven-Öl Fladenbrot
- Rüebli Püree mit Curry
- Dirty-Rice
- Kaffee-Pandan Pudding
Amäude hiä: https://fragab.de/4sGN8Qwm
Häbet eh schöne Aabe u bis glii, Ürsu
