Mittwoch, 18. Februar 2026

Onto the next One




Guete Aabe

Mir mache im März und April je eh Trog. Das ligt knapp dinne zwüschem Winter u de Ferie :-)

Es het viu nöii Chochbüecher. Und di müesse iz chli düregestet wärdä. Entsprächend wärde das di nächste Mönet dMottos si. 

März-Trog am 20.3.26: Shelf
  • Fluffy Pita
  • Cannelini-Bohnen mit Tahin
  • Joghurt-Reis mit Chana Dal
  • Rüebli-Torten Cookies


April-Trog am 25.4.26: Flavor
  • Oliven-Öl Fladenbrot
  • Rüebli Püree mit Curry
  • Dirty-Rice
  • Kaffee-Pandan Pudding


Häbet eh schöne Aabe u bis glii, Ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen