Donnerstag, 29. August 2013

Trog vom 4. Septämber

Hallo

dr nächst Trog fingt am Mittwuch, 4. Septämber statt und i ha dänkt i mache fougendes Menü:

Apero:                        Zwöifarbigi Blätterteig-Schnäggä
Vorspiis:                      Biälersee-Hecht ufemne Gmües-Carpaccio (do weissi no nid gnau was für eis)
Houptspiis:                  Brathähnchen mit Gmües und Quinoa
Dessert:                      Nuss-Schnitte (vilech gits de ou öppis angers - da bini no nid so überzüügt derfo)

Jäjo... für dVegis bini no gad überfragt :-) statt Brathähnchen, das chani scho iz sägä gits Summergmües usem Bachofe. Höchstwahrschiinlech passt ded es Chäsli oder so guet derzue! Statt em Hech muessi mer no öppis überlegge. sorry!

hiä wäri dr Link für dAmäudig:

http://doodle.com/qy6dubfh3dwdh3he

und de wünschi öich eh schöne Füürabe

ürsu

Montag, 26. August 2013

Motto Trog: Balkan (Südost-Europa)

Guete Mändig-Morge

Me cha sägä dr Herbst isch cho :-)

schön...

Am Samschtig gits dr nächst Motto-Trog und dä heisst Balkan (resp. Südost-Europa das sech niämer kränkt fühlt abem Menü)... u ds Menü isch:

Apero:           Cevapcici mit Ayvar und Früehligszibeli (füre Nik)
Vorspiis:         Börek mit Salat (fausi di Dinger no cha wi Eno's Mam mer das glehrt het)
Houptspiis:     Filet-Döner (resp. Filet Dürüm - je nachdäm wasi für Brot überchume)
Dessert:          Baklava mit Honig-Glace

Für dVegis gits natürlech Vegi-Cevaps und statt Filet-Döner gits entweder Gmües-Döner oder de Falafal für dri... das luegi no!

Auso... hiä wäri dr Link zu Doodle:

http://doodle.com/xrnbmpkd4qyiekyx

Wi dr xeh heit isch 18:30 itreit... wenn öpper vo öich wo chunt nid so früech cha, de chaner das sägä u de chöimer de süsch no luege... kein Problem!

Biär gits kroatischs (gloub ämu das isch vo ded): Karlovacko

Chöiter bitte no dri schribä öb der mit Biär wettet? und öb der Vegi sit!

So, i wünsche öich aune eh schöne Tag

ürsu

Freitag, 16. August 2013

Il Classico

Ciao a Tutti

Mit Entsetze hani festgstöut, dasi no niä eh richtig geili Lasagne ha gmacht am Trog... eh Klassiker wo isch ungergange... ai ai ai...

drum wird das nacheghout... natürlech...

Nächst Wuche, am Donschtig am 22. Ougust gits fougendes Menü:

Apero:               hani no nid definiert - öppis liächts :-) 
Vorspiis:            Caprese-Suppe
Houptspiis:        Lasagne
Dessert:             Es wiisses Schoggimousse Mau angers

Yeah, i hoffe das passt öich :-)

hiä wäri dr Link für nech azmäude:

http://doodle.com/tg96i8riix3tzam8

dVegis döfe no usläsä was si für ne Lasagne überchöme! Entweder gits eh klassischi (mit drei Stöck Gmües) oder es git eini mit drei verschidnige Stöck (Pilzli, Peperoni, Misch-Gmües).

So... das wärs, i wünsche öich aune es schön sunnigs Wucheänd

ürsu

Freitag, 9. August 2013

Trog im Ougust/Septämber

rüessech

So, zrügg us de Summerferie und wieder voller Trog-Tatendrang. Hiä chöme dDate bis zu mine nächste Ferie :-) und ds Menü vo ächster Wuche!

Auso… z’ersch Mau dDate:

Trog Datum
Doodle Datum
Donschtig, 15.08.2013
Fritig, 09.08.2013
Donschtig, 22.08.2013
Fritig, 16.08.2013
Samschtig, 31.08.2013
Mändig, 26.08.2013
Mittwuch, 04.09.2013
Donschtig, 29.08.2013
Fritig, 13.09.2013
Mändig, 09.09.2013
Donschtig, 19.09.2013
Samschtig 14.09.2013
Mittwuch, 25.09.2013
Donschtig, 19.09.2013

Ds Menü für nächst Donschtig xeht wi fougt us… es het wieder Mau müesse asiatisch si… drum hiä:
Apero:                           Summer Rolls (scho Mau gha, aber das Mau mit Coquille St. Jacques für Fleisch u Fisch-Ässer und scharfem Tofu für dVegis)
Vorspiis:                         Sate-Spiässli ufemne Frucht-Salat
Houptspiis:                     Grüens-Fisch Curry mit Riis (für dVegis es Okra-Gmües Curry)
Dessert:                         Es Zitrus-Crepe mit emne Zitrone-Gras Sorbet

Yeah… chömet zahlriich und wieder Mau dr Apell… sägät doch das o öine Fründe, Familiämitglieder oder angerne Lüüt! Oder nämät se eifach mit :-)

Hiä wäri dr Doodle Link für nech azmäude für nächst Donschtig:


I wünsche nech aune es schöns Wucheänd

ürsu