Schiff Ahoi
Weni das richtig im Chopf ha, de isch mi erst Trog Italiänisch xi... entsprächend passt ds Motto vom Wiähnachtstrog:
Natale de la Nonna
i ha mer fougendes Menü überleit:
Apero: Antipasti Misti mit Pizza-Brot
Vorspiis 1: Ravioli de la Casa
Vorspiis 2: Tomate-Mozzarella Terrine mit Focchachia-Brot
Houptspiis: Ossobucco mit Risotto
Dessert: Tiramisu-Torte
D'Vegis xeh, si chöi fasch aus ässä :-) Anstatt Ossobucco gits süsch öppis mediterrans... aber das isch momentan no eh Überraschig!
Hiä wäri dr Link für aui Doodle-Amäudige:
http://doodle.com/uc8xivcemw626cyd
Häbäts guet und diä woni nüm xeh, dene wünschi eh guete Räschte, schöni Wiähnachte und bis bald
ürsu
Montag, 17. Dezember 2012
Freitag, 7. Dezember 2012
Centro America Trog
Ahoi
Dr Trog vom nächste Mittwuch, 12.12.2012, geit wieder Mau chli wiiter wäg. Z'Thema isch Zentralamerika.
Hiä wäri dr Menü-Vorschlag:
Dr Trog vom nächste Mittwuch, 12.12.2012, geit wieder Mau chli wiiter wäg. Z'Thema isch Zentralamerika.
Hiä wäri dr Menü-Vorschlag:
Apero: Nachos con Queso
Vorspeise:
Avocado-Salat mit Limette-Mango Sauce und scharfem Shrimp
Hauptspeise:
Entrecote, Kräuterbutter, Picco de Gallo, Reis und Bohnen
Dessert:
Mango-Parfait oder Mousse mit frischen Ananas
Hiä wäri dr Link zur Doodle-Umfrag:
Häbät es schöns Wucheänd
ürsu
Abonnieren
Posts (Atom)