Freitag, 7. Dezember 2012

Centro America Trog

Ahoi

Dr Trog vom nächste Mittwuch, 12.12.2012, geit wieder Mau chli wiiter wäg. Z'Thema isch Zentralamerika.

Hiä wäri dr Menü-Vorschlag:


Apero:                       Nachos con Queso
Vorspeise:                  Avocado-Salat mit Limette-Mango Sauce und scharfem Shrimp
Hauptspeise:              Entrecote, Kräuterbutter, Picco de Gallo, Reis und Bohnen
Dessert:                     Mango-Parfait oder Mousse mit frischen Ananas

Hiä wäri dr Link zur Doodle-Umfrag:


Häbät es schöns Wucheänd

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen