Dr Trog vom nächste Mittwuch, 12.12.2012, geit wieder Mau chli wiiter wäg. Z'Thema isch Zentralamerika.
Hiä wäri dr Menü-Vorschlag:
Apero: Nachos con Queso
Vorspeise:
Avocado-Salat mit Limette-Mango Sauce und scharfem Shrimp
Hauptspeise:
Entrecote, Kräuterbutter, Picco de Gallo, Reis und Bohnen
Dessert:
Mango-Parfait oder Mousse mit frischen Ananas
Hiä wäri dr Link zur Doodle-Umfrag:
Häbät es schöns Wucheänd
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen