Montag, 17. Dezember 2012

Natale de la Nonna

Schiff Ahoi

Weni das richtig im Chopf ha, de isch mi erst Trog Italiänisch xi... entsprächend passt ds Motto vom Wiähnachtstrog:

Natale de la Nonna

i ha mer fougendes Menü überleit:

Apero:            Antipasti Misti mit Pizza-Brot
Vorspiis 1:       Ravioli de la Casa
Vorspiis 2:       Tomate-Mozzarella Terrine mit Focchachia-Brot
Houptspiis:      Ossobucco mit Risotto
Dessert:           Tiramisu-Torte

D'Vegis xeh, si chöi fasch aus ässä :-) Anstatt Ossobucco gits süsch öppis mediterrans... aber das isch momentan no eh Überraschig!

Hiä wäri dr Link für aui Doodle-Amäudige:

http://doodle.com/uc8xivcemw626cyd


Häbäts guet und diä woni nüm xeh, dene wünschi eh guete Räschte, schöni Wiähnachte und bis bald

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen