Samstag, 5. Januar 2013

Trog zum Neuen Jahr

Ahoi

es nöis Jahr het agfange und somit wird dr Trog das Johr eis Jahr alt. Und zwar am 5. April 2013. Entsprechend hani Mau Trög und Date bis ded härä zämägstöut. Und hiä wärä si:

Trog Datum
Doodle Datum
Mittwuch              09. Januar 2013
Samstig               05. Januar 2013
Mittwuch              16. Januar 2013
Donstig               10. Januar 2013
Donschtig            24. Januar 2013
Fritig                   18. Januar 2013
Mittwuch              30. Januar 2013
Fritig                   25. Januar 2013
Samstig               09. Februar 2013
Mändig               04. Februar 2013
Donschtig            28. Februar 2013
Mändig               25. Februar 2013
Mittwuch              06. März 2013
Fritig                   01. März 2013
Donschtig            14. März 2013
Donstig               07. März 2013
Mittwuch              20. März 2013
Donstig               14. März 2013
Mittwuch              27. März 2013
Fritig                   22. März 2013
Fritig                    05. April 2013
Dsistig                 02. April 2013

Was gits für Trög? Resp. was gits speziells i dere Ziit?

Es git einisch eh Gast-Trog - dAnsch macht dä! Entsprächend wirder natürlech Vegi si und i spiele denn ihre Häufer. När gits einisch eh z'Morge Trog mit säubergmachte Gipfeli und säubergmachte Pain aux Chocolats (am 9. Februar 2012) und wiiter gits fougendi Trög:

- Magreb-Trog
- Indische Trog
- Thai Trog (wiu mer das aui so gärn hei - muahahaha)
- Bäre Trog
- Südost-Europa Trog
- Classic Chinese

und natürlech dr Schluss-Trog für am 05. April 2012. Ded gits eh Tour du Monde Trog. Z'beste us dr ganze Wäut :-)

Wi immer müesse diä no chli usg'arbeitet wärdä... Dä vo nächst Mittwuch hani aber scho fertig... es git dr:

Magreb Trog:
Apero:              Nordafrikanische Dips
Vorspiis:           Sesam-Ente mit Aprikosen-Pflaumen Sauce
Houptspiis:       Lamm- und Gmües-Tajine mit CousCous
Dessert:           Caramel-Glacé mit Kumquat- und Dattelkompott

Hiä wäri dr Link zum doodle:


Wases no z'sägä git... bis am 28.1 müesster bi aune Trög äuä mit Geduld und mit chli schlechtere Ergäbnis rächnä... i ha mis Handglänk broche und bi entsprächend äuä nid uf dr Höchi was choche ageit. Dr Trog am Mittwuch isch eh Versuech. Fauses nid geit, würdi haut de di zwe nächste Trög absäge! Danke fürs Verständnis und bitte kener Mitleidsbekundige. S'isch halb so tragisch!!!

Aune es guets Nöis und guete Start id Arbeitswäut... hahahaha

ürsu 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen