Ahoi
es nöis Jahr het agfange und somit wird dr Trog das Johr eis Jahr alt. Und zwar am 5. April 2013. Entsprechend hani Mau Trög und Date bis ded härä zämägstöut. Und hiä wärä si:
Trog Datum
|
Doodle Datum
|
Mittwuch 09.
Januar 2013
|
Samstig 05.
Januar 2013
|
Mittwuch 16.
Januar 2013
|
Donstig 10.
Januar 2013
|
Donschtig 24.
Januar 2013
|
Fritig 18.
Januar 2013
|
Mittwuch 30.
Januar 2013
|
Fritig 25.
Januar 2013
|
Samstig 09.
Februar 2013
|
Mändig 04.
Februar 2013
|
Donschtig 28.
Februar 2013
|
Mändig 25.
Februar 2013
|
Mittwuch 06.
März 2013
|
Fritig 01.
März 2013
|
Donschtig 14.
März 2013
|
Donstig 07.
März 2013
|
Mittwuch 20. März 2013
|
Donstig 14. März 2013
|
Mittwuch 27. März 2013
|
Fritig 22. März 2013
|
Fritig 05. April 2013
|
Dsistig 02. April 2013
|
Was gits für Trög? Resp. was gits speziells i dere Ziit?
Es git einisch eh Gast-Trog - dAnsch macht dä! Entsprächend wirder natürlech Vegi si und i spiele denn ihre Häufer. När gits einisch eh z'Morge Trog mit säubergmachte Gipfeli und säubergmachte Pain aux Chocolats (am 9. Februar 2012) und wiiter gits fougendi Trög:
- Magreb-Trog
- Indische Trog
- Thai Trog (wiu mer das aui so gärn hei - muahahaha)
- Bäre Trog
- Südost-Europa Trog
- Classic Chinese
und natürlech dr Schluss-Trog für am 05. April 2012. Ded gits eh Tour du Monde Trog. Z'beste us dr ganze Wäut :-)
Wi immer müesse diä no chli usg'arbeitet wärdä... Dä vo nächst Mittwuch hani aber scho fertig... es git dr:
Magreb Trog:
Apero: Nordafrikanische
Dips
Vorspiis: Sesam-Ente mit Aprikosen-Pflaumen Sauce
Houptspiis: Lamm- und Gmües-Tajine mit CousCous
Dessert: Caramel-Glacé mit Kumquat- und Dattelkompott
Hiä wäri dr Link zum doodle:
Wases no z'sägä git... bis am 28.1 müesster bi aune Trög äuä mit Geduld und mit chli schlechtere Ergäbnis rächnä... i ha mis Handglänk broche und bi entsprächend äuä nid uf dr Höchi was choche ageit. Dr Trog am Mittwuch isch eh Versuech. Fauses nid geit, würdi haut de di zwe nächste Trög absäge! Danke fürs Verständnis und bitte kener Mitleidsbekundige. S'isch halb so tragisch!!!
Aune es guets Nöis und guete Start id Arbeitswäut... hahahaha
Aune es guets Nöis und guete Start id Arbeitswäut... hahahaha
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen