Sawatikaa (oder so öppis)
Am Samschtig, 30.11.2013 gits wieder Mau eh Motto-Trog. Und das Mau isches, passend zum Start vo üsere Reis, dr Thai-Trog. i weiss, s'het scho mängisch Thai gäh, aber isch mer gad glich :-)
Was gits de so?
Apero: Summer Rolls mit Sweet-Sour und Erdnuss-Sauce
Vorspiis: Zitronegrassuppe mit Pilz-Ravioli
Houptspiis: Schwiinsfilet mit Gmües a Oyster-Sauce und Fried Rice
Dessert: Tarte au Citron
Jaaaaaa... so isch das :-)
@Vegis: dir döft mer no mitteile was der gärn as Houptspiis hättät! Tofu, es Thai-Omelettli oder süsch öppis wo dr Gluscht heit!
Hiä wär dr Link zum amäude:
http://doodle.com/e3az2w4n44dxbief
Wasi no sötti wüssä isch öb dr Biär wettet derzue, oder liäber Wii bringet!
Schöne Nami
ürsu
Dienstag, 26. November 2013
Sonntag, 17. November 2013
Trog vom 20. Novämber
Aloha
Am 20.11 gits dr nächst Trog. Faus dr wettet cho, hiä wäri z'Menü:
Apero: Double Tartar
Vorspiis: Überbachnigi Bouillon mit Gmües und Crevette
Houptspiis: Bratwurst mit Rösti, Zibelesauce und Bohne
Dessert: Vanille-Cornet
DVegis chöme Flädli id Suppe und natürlech Vegi-Tartar und eh Vegi-Wurscht. Für dFleischfrässer: dir chöntet mer no sägä was dr für ne Wurst wettet. Eh Kalbs- oder eh Schwiinsbratwurst.
Hiä wäri dr Link für nech azmäude: http://doodle.com/8cr5r392uhq2guqg
Schöne Sundig
ürsu
Am 20.11 gits dr nächst Trog. Faus dr wettet cho, hiä wäri z'Menü:
Apero: Double Tartar
Vorspiis: Überbachnigi Bouillon mit Gmües und Crevette
Houptspiis: Bratwurst mit Rösti, Zibelesauce und Bohne
Dessert: Vanille-Cornet
DVegis chöme Flädli id Suppe und natürlech Vegi-Tartar und eh Vegi-Wurscht. Für dFleischfrässer: dir chöntet mer no sägä was dr für ne Wurst wettet. Eh Kalbs- oder eh Schwiinsbratwurst.
Hiä wäri dr Link für nech azmäude: http://doodle.com/8cr5r392uhq2guqg
Schöne Sundig
ürsu
Sonntag, 10. November 2013
Trog vom 13.11.2013
Guete Morge
Zwar chli verspätet, aber iz doch no! Z'Menü füre Trog vom 13.11.2013!
Es isch zwar keh Motto-Trog, aber es git glich eh motto-artigi Läckerei!
Apero: Curry Süppli mit Shrimp
Vorspiis: Summer Samosas mit Chutney
Houpspiis: Hüehnli mit Naan-Brot
Dessert: Schoggi-Banane Samosa
Es dönd aus chli ähnlech, aber gloubet mer, das wird eh Läckerei! Und es het de sicher z'einte oder angere unerwartete dinne!
DVegis chöme es Okkra id CurrySuppe und statt Hüehnli chöi si uswählä öb si Paneer, Chürbis oder Bluemchöhli wei!
Hiä isch öie Link:
Schöne Sundig
Ürsu
Freitag, 1. November 2013
Trog vom 7.11
Schiff Ahoi
Am Donschtig, 7.11 hani für öich fougendes Menü usdänkt:
Apero: Tüüfeli (mit Cream-Cheese gfüllti Mini-Peperoni)
Vorspiis: Pilz-Omelettli mitemne Mini-Salat
Houptspiis: Rinds-Filet mit Härdöpfugratin und Rotwii-Jus (gmües bini no unschlüssig)
Dessert: Marronen-Creme mit Mocca-Häubchen
dVegis chöi ja hiä fasch aus ässä :-) usser natürlech z'Rindsfilet! Ded gäbs eh Gmüesturm us Spinat, Eierschwämmli und Peperoni. Jawoll.
so... hiä chönteter nech amäude:
http://doodle.com/fvzbd5qdnawutabm
Jo, i gloub das wärs öppe!
häbät es schöns Wucheänd
ürsu
Am Donschtig, 7.11 hani für öich fougendes Menü usdänkt:
Apero: Tüüfeli (mit Cream-Cheese gfüllti Mini-Peperoni)
Vorspiis: Pilz-Omelettli mitemne Mini-Salat
Houptspiis: Rinds-Filet mit Härdöpfugratin und Rotwii-Jus (gmües bini no unschlüssig)
Dessert: Marronen-Creme mit Mocca-Häubchen
dVegis chöi ja hiä fasch aus ässä :-) usser natürlech z'Rindsfilet! Ded gäbs eh Gmüesturm us Spinat, Eierschwämmli und Peperoni. Jawoll.
so... hiä chönteter nech amäude:
http://doodle.com/fvzbd5qdnawutabm
Jo, i gloub das wärs öppe!
häbät es schöns Wucheänd
ürsu
Abonnieren
Posts (Atom)