Montag, 30. September 2013

Trog vom 3. Oktober

Ahoi Allerseits

Zrügg us Ungarn machi mi gad wieder ad Trog-Arbeit! Am Donstig, 3. Oktober gits:

Apero:           Schinkegipfeli
Vorspiis:        Chürbissuppe mit Chürbisbrot
Houptspiis:    Kalbsfilet auf Ratatouille mit Nudle are Pilzsauce
Dessert:         Apfelstrudel mit Vanillesauce

DVegis berchöme Chäs-Gipfeli as Apero u zur Houptspiis es Spiegelei uf ihrem Ratatouille!

We nech das Menü passt, schribet nech doch ih :-)


Churze Nami

Ürsu

Freitag, 20. September 2013

Trog - ToGo

Schiff Ahoi (zum letschte Trog-Newsletter)

Auso, i mäude mi z'letscht Mau pär Mail füre Trog. i ha no dDate festgleit für Trög bis ar Wiähnachte und hiä wärä si:


Trog Datum
Doodle Datum
Donschtig, 3. Oktober
Mändig, 30. Septämber
Mittwuch, 9. Oktober
Fritig, 4. Oktober
Samschtig, 19. Oktober
Dsistig, 15. Oktober
Mittwuch, 23. Oktober
Sundig, 20. Oktober
Donschtig, 31. Oktober
Fritig, 25. Oktober
Donschtig, 7. Novämber
Fritig, 1. Novämber
Mittwuch, 13. Novämber
Samschtig, 9. Novämber
Mittwuch, 20. Novämber
Sundig, 17. Novämber
Samschtig, 30. Novämber (das isch no nid sicher)
Dsistig, 26. Novämber
Mittwuch, 4. Dezämber
Sundig, 1. Dezämber
Samschtig, 14. Dezämber
Mändig, 9. Dezämber
Donschtig, 19. Dezämber
Fritig, 13. Dezämber
Samschtig, 21. Dezämber
Dsischtig, 17. Dezämber

I hoffe dir finget no es paar Date wo öich göh.

dNachrichte und dDoodle-Date wärdä eifach ufem Blogg ufgschelte und chöme nüm as Mail.

dDate am Wucheänd si immer no Motto-Trög wos öppis git wo Biär derzue passt, wie gehabt.

ds leschte Datum isch dr Wiähnachtstrog und ded wirds öppis speziells gäh... so nes Candle-Light Dinner oder so :-)

und no Wärbig i eigeter Sach: am Mittwuch am 25.9 gits ou eh Trog und dä hätti no Platz :-)

i wünsche nech es schöns Wucheänd!

ürsu

Donnerstag, 19. September 2013

Trog vom 25. Septämber

Schöne Donschtig!

Es git trotz mine Ferie vo nächst Wuche am Mittwuch 25. Septämber no eh Trog...

fougendes Menü wird denn kredenzt :-)

Apero:                    Meatballs mit Tomatesauce
Vorspiis:                  Ruccola-Salat mit Fiige, Büffelmozzarella und Rohschinke
Houptspiis:              Saltimbocca mit Balsamico-Jus, Zucchetti und Risotto
Dessert:                  Tarte aux Myrtilles

dVegis berchöme eigetlech z'gliche :-) Eifach Vegi-Meatballs vom Bio-Lädeli, Salat ohni Rohschinke und statt em Satlimbocca gits eh Auberginen Parmigiano (Aubergine i Tomatesauce mit Parmesan überbache).

hiä wäri dr Doodle-Link für dAmäudig:

http://doodle.com/3xiviaiuxnu4ir3e

Guete Räschte, churze Fritig und schöns Wucheänd

ürsu

Samstag, 14. September 2013

Trog vom 19. Septämber

Hellöu

Am Donschtig am 19. Septämber gits am Trog fougendes Menü:

Apero:             Tomate-Mozzarella Terrine (mitemne Foccachia)
Vorspiis:          Fischli ufemne Rande-Carpaccio
Houptspiis:      Entrecote mit Chrüterbutter, Peperoni, Sweet Potatoe-Schnitze und Sour-Cream Sauce
Dessert:           Caramel Glace mit Fleur de Sel

Vegis: dir berchömet statt emne Fischli eh warme Geiss-Chäs und statt Entrecote eh Pilz-Spiess!

Hiä wäri dr Link für nech izschribä:

http://doodle.com/9zct48ufu7gixbmt

Guete Usgang Hinech u morn eh gmüetlech Sundig

ürsu

Mittwoch, 11. September 2013

Nume Hits

Hello All

dZiit vom Trog neigt sech am Ändi zue! Es wird no 15x öppis Trog-mässigs z'ässä gäh, bevor dAnsch und ig üs verabschiede. Zu dene 15x möchti no eh Anekdote verzöuä vomne Maa wo dr Name Trog prägt het!

Mir si am Gurte xi ga ne Bänd luege wome gemäss ihrem Name cha ässä... Smashing Pumpkins oder uf Schwiizerdütsch: Chürbis-Stock. Entsprächend ihrem Ruef si si de ou erstuunlech enttüschend xi... aber öppis isch mer im Chopf bliibe vo däm Konzärt... ds Mandli am Mikrophon het zwar keh Wort zum Publikum xeit, aber es het (Zitat Götschi) "Nume Hits" gspiut.

Und das söu ou ds Motto vo dene letschte Trög si: Nume Hits. I wott nüm würk Sache usprobiere sondern ds Beste woni ha gmacht no einisch mache. I ha probiert 15 Menüs zämäzstöuä und di fingeter as Excel-Attachment a däm Mail aghänkt (uf dWebsiite hani se leider nid chönne ufschalte). Es wird di Menüs nid dr Reihe nah gäh, dNr ghöre immer zämä (aso aui 1 si es Menü etc.) und di grüene si dMotto-Trög - schliässläch bruucheter ja o no chli eh Überraschig.

Zerste Menü gits am Fritig: Karibische Trog! Es het no Platz faus dr wettet cho!!!!

http://trog-bei-urs.blogspot.ch/2013/09/motto-trog-karibik.html

Di nächste Date vo de Trög woni no ha si:

- Donschtig, 19. Septämber
- Mittwuch, 25. Septämber

für di nöie Date machi nächär eh Liste und wirde nech när z'letschte Mau mit somne Trog-Newsletter beglücke!

häbät eh schöne Abe und bis glii

ürsu

Montag, 9. September 2013

Motto-Trog - Karibik

Schiff Ahoi und guete Start i Mändig

am Fritig, 13.9. gits wieder einisch eh Motto-Trog am Wucheänd und ds Motto vo dere Wuche isch Karibik und Karibikanreiner :-)

ds Menü xeht wi folgt us:

Apero:                        Coquille ufere Mango-Salsa
Vorspiis:                      Ceviche
Houptspiis:                  Kreolischer Fisch mit Riis u Bohne, derzue eh Habanero-Sauce
Dessert:                       Vanille-Panna Cotta mit Maracuys-Caramel

Biär:                             Crystal und Buccanero (us Cuba)

Für dVegis gits zur Houptspiis vorussichtlech öppis läckers mit Gmüesbanane, dCeviche wird mit Champignon si und zum Apero weissi no gad nid wases ded git, aber i ha ja no fasch eh Wuche Ziit!

Hiä wäri dr Doodle-Link:

http://doodle.com/9fm8sagtzrn2k5n7

Bitte agäh öb der mit oder ohni Biär weit und öb der Vegi siit oder nid.

I wünsch nech eh guete Start id Wuche und bis glii

ürsu