O im Oktober finge zwe Trög statt. Und zwar gits a folgende Date diä Menüs:
14.10 - Dr Herbivor
Dä isch überfällig, u drum gits nume Vegi für AUI!!!!
Apero: Pikant gfüllti Härdöpfu-Chüechli
Vorspiis: Aubergine-Salat mit scharfem Joghurt und Granatöpfu
Houptspiis: Halloumi uf Fried-Rice mit zwöifarbigem Fächer
Dessert: Millefeuille
Zahle düe natürlech aui nume 25.- u iträgä chöiter nech hiä:
29.10 - Es Herbstelet
Apero: Roti u gäubi Tüüfeli
Vorspiis: Jakobsmuschle uf Rüeblisalat
Houptspiis: Lammnierstüch mit Rande-Chürbiskreise u farbige Nuudle
Dessert: Quarkmousse mit Waldbeeri
DVegis berchöme Geiss-Chäsli u Champignons im Balsamico-Jus. Itreit wird hiä:
Schöns Wucheänd u Saludos de
