Gooooood Evening
Soooooo... langsam macht sech dr Winter und ds graue Wätter o bi mir bemerkbar. Drum müesse mer däm schnäustmöglech entgägäwirke und trotz Limette wo us Mexico igfloge wärde wieder Mau öppis tropischs mache. U was gits bessers as das gad im Doppupack mit zwöi vo mine Liäblingsländer z‘mache?
Am Fritig am 2.2.17 gits Fiesta Mexicana:
https://doodle.com/poll/s4wgrrbemtc584kc
U am Samstig, 10.2.17 gits ThaiAiAi:
https://doodle.com/poll/hchnz3pdpxuk5de2
I hoffe, dir chöit einisch oder vilech sogar zwöi Mu cho Wermi tanke u süsch xeh mer üs sicher glii Mau wieder.
Have a happy evening.
Cheers, ürsu
Dienstag, 23. Januar 2018
Montag, 8. Januar 2018
Januar Trog
Hi All
Zersch Mau aune es guets Nöis!
Isch chli länger gange, aber o im Januar gits eh Trog. Da i ir Verhangeheit ging dranne gschiiteret bi im Januar keh GluggGlugg me z‘mache, probieris das Jahr mit öppis Nöiem. Me söu ja o apassigsfähig bliibe ;-)
I bi im Januar Vegi. U drum gits o eh Vegi-Trog.
Am Fritig, 19.1.18 gits folgendes:
Welcome to the other Side
- Paint it Black
- The UpsideDown
- Magic Mushroom
- Phantom of the Opera
amäude chöiter nech hiä: https://doodle.com/poll/bxnhnnpw9mdgg85h
Good night und see you soon, ürsu
Abonnieren
Posts (Atom)
