Hi All
Zersch Mau aune es guets Nöis!
Isch chli länger gange, aber o im Januar gits eh Trog. Da i ir Verhangeheit ging dranne gschiiteret bi im Januar keh GluggGlugg me z‘mache, probieris das Jahr mit öppis Nöiem. Me söu ja o apassigsfähig bliibe ;-)
I bi im Januar Vegi. U drum gits o eh Vegi-Trog.
Am Fritig, 19.1.18 gits folgendes:
Welcome to the other Side
- Paint it Black
- The UpsideDown
- Magic Mushroom
- Phantom of the Opera
amäude chöiter nech hiä: https://doodle.com/poll/bxnhnnpw9mdgg85h
Good night und see you soon, ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen