Gooooood Evening
Soooooo... langsam macht sech dr Winter und ds graue Wätter o bi mir bemerkbar. Drum müesse mer däm schnäustmöglech entgägäwirke und trotz Limette wo us Mexico igfloge wärde wieder Mau öppis tropischs mache. U was gits bessers as das gad im Doppupack mit zwöi vo mine Liäblingsländer z‘mache?
Am Fritig am 2.2.17 gits Fiesta Mexicana:
https://doodle.com/poll/s4wgrrbemtc584kc
U am Samstig, 10.2.17 gits ThaiAiAi:
https://doodle.com/poll/hchnz3pdpxuk5de2
I hoffe, dir chöit einisch oder vilech sogar zwöi Mu cho Wermi tanke u süsch xeh mer üs sicher glii Mau wieder.
Have a happy evening.
Cheers, ürsu

Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen