Freitag, 15. Februar 2019

Im März...

... isch no Winter, oder ämu fasch. Drum gits Mau no zwöi Winter-Menüs. 

Eh Räschte Winter I am 1. März: 
Apero: Ciabatta mit Wiisse Bohne u Tomate Salsa
Vorspiis: Wintersalat
Houptspiis: Rindsbrate mit Rotchruut u Pilz-Spätzli
Dessert: Mocca Succès

DVegis chöme eh Äxtra-Ladig Pilzli uf ihri Spätzli. Amäude bitte hiä: 


U eh Räschte Winter II am 30. März: 
Apero: Zibele-Thymian-Gruyère Tarte
Vorspiis: Schwumm Suppe
Houptspiis: Forelle mit Louch u Härdöpfu
Dessert: Cremeschnitte

Für dVegis gits es mit Früsch-Chäs gfüllts Vegi-Fischli. U hiä heiter no diä Amäudig:


Aune es schöns Wucheänd



Freitag, 1. Februar 2019

Februar-Trog

Hello

Nachere chlinere künstlerische Pouse gits im Februar wieder eh Trog. 

Am Sa, 23.2.19 bringe mer chli ‚Farb is Grau‘:
- Es farbigs Brötli
- Es gäubs Süppli
- Es violetts Risotto
- Es orangigs Türtli

Dir chöit nech hiä amäude: 


Häbät eh churze Nami u es schöns Wucheänd, Ürsu