Donnerstag, 30. Mai 2013

Trog vom 6. Juli

Hallo

Bevori mi morn am Morge für 4 Täg i Süde verziäh, wetti hüt no z'Menü ufschalte füre Trog vom Donschtig, 6. Juni:

Apero:                 weissi wieder Mau no nid genau - äuä eh Gazpacho (wes evtl. warm isch dusse)
Vorspiis:               Wachtel-Zweierlei uf Linsesalat mit Himbeeressig-Dressing
Houptspiis:           Urs's Paella
Dessert:                Chocolate-Cheesecake

dHouptspiis het eifach typischi Paella Element drinne (Riis, Peperoni, Meeresgetiär, Ärbsli), wird aber speziell gmacht und agrichtet :-)

Hiä wäri dr Doodle-Link:

http://doodle.com/en67iu8hhccc9uit

I wünsche nech es schöns Wucheänd

ürsu

Freitag, 24. Mai 2013

Trog vom 29. Mai 2013

Hellöu

Vor es paar Wuche het mer dr Äschlimaa xeit är fänds o Mau isi, wes nid immer nume Filet gäb, sondern o Mau öppis währschafts... i wett däm iz Mau Rächnig trage u mache drum öppis eifachs :-) am Mittwuch, 29. Mai gits fougendes am Trog:

Apero:            Es Glas Italiä
Vorspiis:          Früehligssalat Mal Anders
Houptspiis:      Bratwurst mit Brathärdöpfeli,  Peperoni-Spiegelei und Zibele-Sauce
Dessert:          Cremeschnitte à la Urs

Dr Früehligssalat het Spargle u Rhabarbere dinne... u äuä no es paar angeri lustigi Sache! isch äuä de schlussändlech meh eh Salat-Täuer :-)

jo guet... i hoffe dir sit nid abgschreckt vo Äschlimaa's Idee und heit gärn Bratwurst. I mache mir eh Schwiinsbratwurst und dir döft natürlech usläsä was dir für öich weit... schribät doch das no gad ad Amäudig:

VW = Vegiwurst
SW = Schwiinsbratwurst
KW = Kalbsbratwu
rst

http://doodle.com/ye3dia3d3ttxzp3p

I wünsche nech es schöns Wucheänd u hoffe dases nid würklech chunt cho schneie!

ürsu

ah... u das dr mi chöit teste... i wett das ds Spiegelei öppe so usxeht ;-)





Mittwoch, 15. Mai 2013

Japan-Trog und Mai/Juni

Ahoi, Ahoi

I ha mi iz meh as es Jahr dervo drückt... aber iz muessis äuä glich Mau wage :-) I probiere am Mittwuch, 22. Mai 2013 eh Japan Trog z'mache... Was gits as Menü?

Apero:             Wasabi-Ärbse Suppe mitemne Shrimp
Vorspiis:           Sushi-Platter (okay, vilech nid gad eh Platter - aber so 2-3 pro Nase)
Houptspiis:       Udon-Noodles mit Pilz u Gmües u derzue eh Äntä/Tofu are Miso-Sesam Sauce
Dessert:            Grüen-Tee Glace ufemne Schoggi-Bisquit

Dr Link für dAmäudig fingeter hiä:

http://doodle.com/zddyqsvg5zrvybbq

So... u was hani süsch no für nech? eh Wärbig i eigeter Sach... am Samschtig gits eh Motto-Trog wo no nid ganz vou isch... s'het aso no Platz... ds Menü u dAmäudig fingeter unger:

http://trog-bei-urs.blogspot.ch/2013/05/2-motto-trog.html

U wemer dr Knöööödl +1 no chönti agäh öb är/sie Biär wott oder Wii bringt, wäri dankbar! We dr Trog vom Samstig vou isch u dir no wettet cho, schribet mer doch es SMS, Mail oder lütet ah, de chame sicher no öppis mache!

Was no fäuth wärä dDate für di kommende Trög... di hani nämlech o scho und hiä wärä si:


Trog Datum
Doodle Datum
Mittwuch, 22. Mai 2013
Donschtig, 16. Mai 2013
Mittwuch, 29. Mai 2013
Fritig, 24. Mai 2013
Donstig, 6. Juni 2013
Donstig, 30. Mai 2013
Samstig, 15. Juni 2013
Mändig, 10. Juni 2013
Donstig, 20. Juni 2013
Fritig, 14. Juni 2013
Dsistig, 25. Juni 2013 (Usnahmswiis Dsistig)
Donstig, 20. Juni 2013

 So... häbät eh schöne Tag

gruess

ürsu