Donnerstag, 30. Mai 2013

Trog vom 6. Juli

Hallo

Bevori mi morn am Morge für 4 Täg i Süde verziäh, wetti hüt no z'Menü ufschalte füre Trog vom Donschtig, 6. Juni:

Apero:                 weissi wieder Mau no nid genau - äuä eh Gazpacho (wes evtl. warm isch dusse)
Vorspiis:               Wachtel-Zweierlei uf Linsesalat mit Himbeeressig-Dressing
Houptspiis:           Urs's Paella
Dessert:                Chocolate-Cheesecake

dHouptspiis het eifach typischi Paella Element drinne (Riis, Peperoni, Meeresgetiär, Ärbsli), wird aber speziell gmacht und agrichtet :-)

Hiä wäri dr Doodle-Link:

http://doodle.com/en67iu8hhccc9uit

I wünsche nech es schöns Wucheänd

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen