Freitag, 24. Mai 2013

Trog vom 29. Mai 2013

Hellöu

Vor es paar Wuche het mer dr Äschlimaa xeit är fänds o Mau isi, wes nid immer nume Filet gäb, sondern o Mau öppis währschafts... i wett däm iz Mau Rächnig trage u mache drum öppis eifachs :-) am Mittwuch, 29. Mai gits fougendes am Trog:

Apero:            Es Glas Italiä
Vorspiis:          Früehligssalat Mal Anders
Houptspiis:      Bratwurst mit Brathärdöpfeli,  Peperoni-Spiegelei und Zibele-Sauce
Dessert:          Cremeschnitte à la Urs

Dr Früehligssalat het Spargle u Rhabarbere dinne... u äuä no es paar angeri lustigi Sache! isch äuä de schlussändlech meh eh Salat-Täuer :-)

jo guet... i hoffe dir sit nid abgschreckt vo Äschlimaa's Idee und heit gärn Bratwurst. I mache mir eh Schwiinsbratwurst und dir döft natürlech usläsä was dir für öich weit... schribät doch das no gad ad Amäudig:

VW = Vegiwurst
SW = Schwiinsbratwurst
KW = Kalbsbratwu
rst

http://doodle.com/ye3dia3d3ttxzp3p

I wünsche nech es schöns Wucheänd u hoffe dases nid würklech chunt cho schneie!

ürsu

ah... u das dr mi chöit teste... i wett das ds Spiegelei öppe so usxeht ;-)





Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen