Sonntag, 23. Juni 2013

How To Trog

Faus dir weit wüssä, wi das so geit mit emne Trog, hiä wäri mau eh Ziitraffer vomne ganze Abe! Viu Spass!!!




@Cyru: Merci für dGoPro
@Fräne: Merci für Tool-Hilf

Freitag, 21. Juni 2013

Trog vom 25. Juni

Ahoi

Gemäss Information vom Herr Liänhard hätti das scho geschter söuä ufschalte... drum iz haut hüt am Morge :-)

dr Trog nächst Wuche fingt, ufgrund vo mim St. Galle Ufenthalt, scho am Dsischtig statt... vilech chöi jo denn glich es paar Lüüt.

Fougendes Menü hani usdänkt:

Apero:                       Chalti Mango-Suppe mit Koriander Croutons
Vorspiis:                     Artischocke mit säubergmachter Mayo und Anti-Pasti Brot
Houptspiis:                 Spaghetti di Mare
Dessert:                      Vanille-Glace mit salzigem Caramel und Marrons Glacée

dVegis chöi usläsä uf was si Gluscht hei (we me as eine chunt, de zöut dMehrheit):
- Tomate, tröchneti Tomate und Mozzarella
- Verschiedene Pilze
- Zitronesauce

Hiä wär dr Link zum nech amäude:

http://doodle.com/74t4q52vdvmccs92

Schöns Wucheänd

ürsu

Donnerstag, 13. Juni 2013

Trog vom 20. Juni

Guete Morge

Bi gad chli im Schuss, drum nume es paar Wort:

Dr Trog fingt am 20. Juni statt und z'Menü xeht wi folgt us:

Apero:           Öppis Ufgspiessts (wird no entwicklet)
Vorspiis:        Eh grüeni Kollektion (Gurke, Spargle und Zucchetti)
Houptspiis:    Lammracks mit Minz-Zitrone Butter, Rosmarin-Härdöpfeli und Ratatouille
Dessert:         Erdbeer-Törtli (oder eh Torte)

Hiä wäri dr Link zum amäude:

http://doodle.com/kd5h47z8tyv6p2t3

Und los... schöns Wucheänd

ürsu

Sonntag, 9. Juni 2013

3. Motto Trog

Ahoi

I ha dr Motto Trog vom nächste Samstig ufe Fritig müesse vorziäh :-)

Chöit am Schwäbu danke, i danke ihm ämu härzlech! I cha nämlech am Samschtig mit ihm go Muse luege! Wäutklass!

Aber zrügg zum Trog... i ha no Sektionsusflug am Fritig und ha drum nid so lang Ziit zum vorbereite... drum gits ds Apero nächst Fritig, 14. Juni 2013 am 1945 (u äuä würk keh Sekunde vorhär).

As Motto machi das Mau Mexikanisch :-)


Motto Mexico
Apero:                  Quesadillas (mit Zibele und Peperoni), Guacamole und Salsa Piccante
Vorpeise:              Shrimp Pancake mit Avocado-Salat 
Hauptspeise:         Hackfleisch Enchiladas mit Salsa Verde
Dessert:                Mango-Macaron Torte
Bier:                      Dos Equis, Negra Modelo, Pacifico

Vegis chöme statt Hackfleisch gmischts Gmües!

So, i hoffe dir chömet trotz der Termin-Verschiäbig... im Übrige hani do no gad eh zwöiti... dr nächst Motto-Trog fingt nid am 6. Juli, sondern am 5. Juli statt :-)

Hiä wäri dr Doodle-Link:


Bitte wi immer bim Motto agäh öb dr mit Biär oder mit säuberbrachtem Biär/Wii wettet.

Guete Start id Wuche

ürsu