Sonntag, 9. Juni 2013

3. Motto Trog

Ahoi

I ha dr Motto Trog vom nächste Samstig ufe Fritig müesse vorziäh :-)

Chöit am Schwäbu danke, i danke ihm ämu härzlech! I cha nämlech am Samschtig mit ihm go Muse luege! Wäutklass!

Aber zrügg zum Trog... i ha no Sektionsusflug am Fritig und ha drum nid so lang Ziit zum vorbereite... drum gits ds Apero nächst Fritig, 14. Juni 2013 am 1945 (u äuä würk keh Sekunde vorhär).

As Motto machi das Mau Mexikanisch :-)


Motto Mexico
Apero:                  Quesadillas (mit Zibele und Peperoni), Guacamole und Salsa Piccante
Vorpeise:              Shrimp Pancake mit Avocado-Salat 
Hauptspeise:         Hackfleisch Enchiladas mit Salsa Verde
Dessert:                Mango-Macaron Torte
Bier:                      Dos Equis, Negra Modelo, Pacifico

Vegis chöme statt Hackfleisch gmischts Gmües!

So, i hoffe dir chömet trotz der Termin-Verschiäbig... im Übrige hani do no gad eh zwöiti... dr nächst Motto-Trog fingt nid am 6. Juli, sondern am 5. Juli statt :-)

Hiä wäri dr Doodle-Link:


Bitte wi immer bim Motto agäh öb dr mit Biär oder mit säuberbrachtem Biär/Wii wettet.

Guete Start id Wuche

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen