Bien di
heisst das gloubs uf Bünderdüütsch (aso guete Tag)...
Dir entnämät däm ds Thema vom nächste Trog... es git Bünder-Ässä. D'Mel, mini Ex-Chefin, het mi uf das brocht und entsprächend hani dänkt i probiere iz das aus Mau us wo si so i ihrem Mam ihrem Chochbuech het... dr Vorteil dra isch, dir wärdät nid wüssä wases isch, wiu mes nämlech nid versteit :-)
Dr Chrigu het scho akündet daser äuä kes gueti Bewärtig wird abgäh... hoffe mer doch, das er nid rächt bhautet :-)
@Mel: du chasch ihm de wüescht sägä :-)
Auso... was gits z'Ässä am Donschtig, 6. Dezämber 2012?
Apero (u di versteit me no): Bündner Chäs- u Fleischplättli mit säubergmachtem Brot
Vorspiis: Capuns
Houptspiis: Pizzögel mit Siedfleisch und Dörrbohnen
Dessert (u mis Favoritewort): Türggaribel mit Öpfumues, Zimt u Zucker
Für aui wo frei hei am Fritig oder sech am Fritig Morge wünschte si hättä: Mel bringt Originale Röteli usem Bündnerland mit (nid dr Fusel usem Coop)!
No eh Ufruef a aui... dr Trog isch nüm so vou wi o scho... wi am Afang xeit, isch o dänkt das dir döft Lüüt bringe wo ig nid kenne... Sprich: öii Müettere, Vättere, Groslene, Gschwüschterti, Liäbschafte und o süsch aui! Mir si eh offne Verein und düe aui härzlech wilkomme heisse :-)
Hiä wäri dr Doodle-Link:
http://doodle.com/x3gwmmbhtncrk6a8
häbät es guets Wucheänd u gniesset dr Schnee
sin seveser
ürsu
Donnerstag, 29. November 2012
Donnerstag, 22. November 2012
Späck Trog
Ahoi
Dr nächsti Trog fingt am 28. Novämber 2012 statt und het fougende Hingergrund. Gwüssi Herre bemängle immer dAbwäsäheit vo gnüegend Späck. Entsprächend wird hiä es Menü präsentiert wo i jedem Gang öppis "späckigs" het. Fougendes erwartet öich:
Dr nächsti Trog fingt am 28. Novämber 2012 statt und het fougende Hingergrund. Gwüssi Herre bemängle immer dAbwäsäheit vo gnüegend Späck. Entsprächend wird hiä es Menü präsentiert wo i jedem Gang öppis "späckigs" het. Fougendes erwartet öich:
Apero: Rosmarin-Speck Grissini
Vorspeise: Quiche mit Speck und Zwiebeln und es
Salätli
Hauptspeise: Schweinsfilet
im Speck- und Gewürzmantel an Pflaumensauce und Wildreis
Dessert: Späckschnitte
Das dVegis nid z'churz chöme isch das natürlech aus o Späckfrei möglech:
ds Grissini berchunt statt Späck grafflete Chäs, ds Quiche wird nid mit Späck und Zibele gfüllt sondern mitemne Tomate-Schnitz und as Houptspiis gits nid es Schwiinsfilet sondern eh Gmües-Rondelle. Ds Dessert wird säubstverständlech ou mit Vegetarisch verträgleche Zuetate zuebereitet!
Schribet nech ih unger:
Wär sech für am Samschtig no wett amäude, hiä wäri ou no einisch für denn dr Link:
bis am Samschtig oder nächscht Mittwoch oder süsch glii Mau
ürsu
Montag, 19. November 2012
Geburi Ürsu
Grüessech mitenang
Es isch wieder Mau es Jahr is Land zoge und ig wirde scho
31gi… do gits nid viu z’sägä derzue… aber me chas ja glich fiire. Entsprächend
hani fougende Vorschlag für öich: we dr nüd bessers z’düe heit, de chömet doch
am Samstig, 24. Novämber ab de 19:00 zu mir.
Mini Idee wär, wenn ds Wätter mitspiut, das mer uf dr
Terasse si und ded Glüehwyy, Kürbissuppe u öppis vom Grill ässä.
Am Samstag
oft stark bewölkt und zeitweise Niederschlag, in den Alpen anfangs noch föhnige
Aufhellungen. Schneefallgrenze von 1700 gegen 1200 Meter sinkend. 7 bis 9 Grad.
So xeht dWätterprogrnose us… erfröilech wi immer… aber was
solls… wemers de abe müesse verschiebe, de söus haut de so si…
Dasi cha ichoufe und plane würd ig öich bitte, nech uf
Doodle izträgä:
Faus dr das Mail verlüüret… es wär ou ufgschaltet uf em
Trog: http://trog-bei-urs.blogspot.com
Wäreter so nätt und würdet no agäh was dr für ne Wurst
wettet :-)
SW – für Schwiinsbratwurst
KW – für Kalbsbratwurst
VW – für Vegibratwurst
Da äuä di einti Häufti sech mit irgendwelche ifallsriiche
Nämä wird amäude und di angeri Heufti vergisst ihri Wurst hinger ihrem Nama
azgäh wird’s dä Abe eifach nachem Prinzip si: es het solangs het…
Bereitgstöut wird:
-
Chürbissuppe
-
Brötli (Olive, Tröchneti Tomate und Späck)
-
Wurscht (inkl. Ketchup, Sänf u Mayo)
-
Glüehwyy
-
Dessert
Bringet doch öies Gschänk in Form vo Biär oder Wii für öich säuber mit, das wird’s nämlech nid
ha :-)
So… i gloub das wär öppe wasi z’sägä ha… i würd mi fröie we
dr chiemtet.
Häbät eh gueti Wuche und eh churze Mändig
ürsu
Mittwoch, 7. November 2012
Chrüsi-Müsi Trog
Hellöu
I ha mer überleit, wasi chönti mache, bi aber nid uf öppis schlaus cho und ha drum dänkt i mache Mau eh Trog wo aus nid unbedingt zämäpasst :-)
Am Trog vom Donschtig, 15. Novämber 2012 gits:
Apero: Säubergmachti Schinkegipfeli
Vorspiis: Randen Carpaccio mit emne Fischli
Houptspiis: Lammrückenfilet mit säubergmachter Chrüterbutter, Härdöpfugratin und Herbstgmües
Dessert: Zitronen-Tarte
Für dVegis gits nid es Schinkegipfeli sondern es Chäs-Ei Gipfeli, statt em Fischli isch uf de Rande es Geiss-Chäs Töschtli und zur Houptspiis gits eh Überraschig - sprich: i weisses no gad nid :-)
Hiä wäri dr Link zur Amäudig:
Gruess u bis glii
ürsu
I ha mer überleit, wasi chönti mache, bi aber nid uf öppis schlaus cho und ha drum dänkt i mache Mau eh Trog wo aus nid unbedingt zämäpasst :-)
Am Trog vom Donschtig, 15. Novämber 2012 gits:
Apero: Säubergmachti Schinkegipfeli
Vorspiis: Randen Carpaccio mit emne Fischli
Houptspiis: Lammrückenfilet mit säubergmachter Chrüterbutter, Härdöpfugratin und Herbstgmües
Dessert: Zitronen-Tarte
Für dVegis gits nid es Schinkegipfeli sondern es Chäs-Ei Gipfeli, statt em Fischli isch uf de Rande es Geiss-Chäs Töschtli und zur Houptspiis gits eh Überraschig - sprich: i weisses no gad nid :-)
Hiä wäri dr Link zur Amäudig:
http://doodle.com/335xevmdvnb7crm9
Gruess u bis glii
ürsu
Freitag, 2. November 2012
Herbst Trog
Em Wätter vo letscht Wuchenänd z'entnäh isch eigetlech scho Winter... aber i ha no eh Herbst-Trog Idee und entsprächend gits iz haut diä no... wemer Glück hei isch nächst Wuche wüescht u gruusig u de passt das ja o no gad... hahaha...
Was gits de so am Herbst-Trog vom 08. Novämber?
Apero: Späck-Pfluume usem Bachofe (für dVegis wärdä dPfluume mit Chäs gfüllt)
Vorspiis: Oef Mimosa ufemne Nüssler-Salat Bett
Houptspiis: Chüngu (Zuebereitig steit no nid) mit Pommes Duchesse und Bachofezibeli
Dessert: Zimtglace mit Rotwii-Zwätschgä
i weiss no nid gnau woni di Zwätschgä wirde härnäh, aber süsch gits de öppis ähnlechs... für dVegis: Zur Houptspiis gits entweder öppis mit Chürbis oder Süess-Härdöpfu.
När hani no öppis z'vermäude: ufgrund vore terminleche Unpässlechkeit fingt dr Trog i zwe Wuche am 15. Novämber (Donschtig) und nid am 14.11 wi akündet statt.
Hiä wäri dr Doodle-Link zum amäude:
häbät es schöns Wucheänd
ürsu
Was gits de so am Herbst-Trog vom 08. Novämber?
Apero: Späck-Pfluume usem Bachofe (für dVegis wärdä dPfluume mit Chäs gfüllt)
Vorspiis: Oef Mimosa ufemne Nüssler-Salat Bett
Houptspiis: Chüngu (Zuebereitig steit no nid) mit Pommes Duchesse und Bachofezibeli
Dessert: Zimtglace mit Rotwii-Zwätschgä
i weiss no nid gnau woni di Zwätschgä wirde härnäh, aber süsch gits de öppis ähnlechs... für dVegis: Zur Houptspiis gits entweder öppis mit Chürbis oder Süess-Härdöpfu.
När hani no öppis z'vermäude: ufgrund vore terminleche Unpässlechkeit fingt dr Trog i zwe Wuche am 15. Novämber (Donschtig) und nid am 14.11 wi akündet statt.
Hiä wäri dr Doodle-Link zum amäude:
http://doodle.com/amnnf6vaxt4ckprd
häbät es schöns Wucheänd
ürsu
Abonnieren
Posts (Atom)