Montag, 19. November 2012

Geburi Ürsu


Grüessech mitenang

Es isch wieder Mau es Jahr is Land zoge und ig wirde scho 31gi… do gits nid viu z’sägä derzue… aber me chas ja glich fiire. Entsprächend hani fougende Vorschlag für öich: we dr nüd bessers z’düe heit, de chömet doch am Samstig, 24. Novämber ab de 19:00 zu mir.

Mini Idee wär, wenn ds Wätter mitspiut, das mer uf dr Terasse si und ded Glüehwyy, Kürbissuppe u öppis vom Grill ässä.

Am Samstag oft stark bewölkt und zeitweise Niederschlag, in den Alpen anfangs noch föhnige Aufhellungen. Schneefallgrenze von 1700 gegen 1200 Meter sinkend. 7 bis 9 Grad.

So xeht dWätterprogrnose us… erfröilech wi immer… aber was solls… wemers de abe müesse verschiebe, de söus haut de so si…

Dasi cha ichoufe und plane würd ig öich bitte, nech uf Doodle izträgä:


Faus dr das Mail verlüüret… es wär ou ufgschaltet uf em Trog: http://trog-bei-urs.blogspot.com

Wäreter so nätt und würdet no agäh was dr für ne Wurst wettet :-)

SW – für Schwiinsbratwurst
KW – für Kalbsbratwurst
VW – für Vegibratwurst

Da äuä di einti Häufti sech mit irgendwelche ifallsriiche Nämä wird amäude und di angeri Heufti vergisst ihri Wurst hinger ihrem Nama azgäh wird’s dä Abe eifach nachem Prinzip si: es het solangs het…

Bereitgstöut wird:
-       Chürbissuppe
-       Brötli (Olive, Tröchneti Tomate und Späck)
-       Wurscht (inkl. Ketchup, Sänf u Mayo)
-       Glüehwyy
-       Dessert

Bringet doch öies Gschänk in Form vo Biär oder Wii für öich säuber mit, das wird’s nämlech nid ha :-)

So… i gloub das wär öppe wasi z’sägä ha… i würd mi fröie we dr chiemtet.

Häbät eh gueti Wuche und eh churze Mändig

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen