Grüessech mitenang
Es isch wieder Mau es Jahr is Land zoge und ig wirde scho
31gi… do gits nid viu z’sägä derzue… aber me chas ja glich fiire. Entsprächend
hani fougende Vorschlag für öich: we dr nüd bessers z’düe heit, de chömet doch
am Samstig, 24. Novämber ab de 19:00 zu mir.
Mini Idee wär, wenn ds Wätter mitspiut, das mer uf dr
Terasse si und ded Glüehwyy, Kürbissuppe u öppis vom Grill ässä.
Am Samstag
oft stark bewölkt und zeitweise Niederschlag, in den Alpen anfangs noch föhnige
Aufhellungen. Schneefallgrenze von 1700 gegen 1200 Meter sinkend. 7 bis 9 Grad.
So xeht dWätterprogrnose us… erfröilech wi immer… aber was
solls… wemers de abe müesse verschiebe, de söus haut de so si…
Dasi cha ichoufe und plane würd ig öich bitte, nech uf
Doodle izträgä:
Faus dr das Mail verlüüret… es wär ou ufgschaltet uf em
Trog: http://trog-bei-urs.blogspot.com
Wäreter so nätt und würdet no agäh was dr für ne Wurst
wettet :-)
SW – für Schwiinsbratwurst
KW – für Kalbsbratwurst
VW – für Vegibratwurst
Da äuä di einti Häufti sech mit irgendwelche ifallsriiche
Nämä wird amäude und di angeri Heufti vergisst ihri Wurst hinger ihrem Nama
azgäh wird’s dä Abe eifach nachem Prinzip si: es het solangs het…
Bereitgstöut wird:
-
Chürbissuppe
-
Brötli (Olive, Tröchneti Tomate und Späck)
-
Wurscht (inkl. Ketchup, Sänf u Mayo)
-
Glüehwyy
-
Dessert
Bringet doch öies Gschänk in Form vo Biär oder Wii für öich säuber mit, das wird’s nämlech nid
ha :-)
So… i gloub das wär öppe wasi z’sägä ha… i würd mi fröie we
dr chiemtet.
Häbät eh gueti Wuche und eh churze Mändig
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen