Was gits de so am Herbst-Trog vom 08. Novämber?
Apero: Späck-Pfluume usem Bachofe (für dVegis wärdä dPfluume mit Chäs gfüllt)
Vorspiis: Oef Mimosa ufemne Nüssler-Salat Bett
Houptspiis: Chüngu (Zuebereitig steit no nid) mit Pommes Duchesse und Bachofezibeli
Dessert: Zimtglace mit Rotwii-Zwätschgä
i weiss no nid gnau woni di Zwätschgä wirde härnäh, aber süsch gits de öppis ähnlechs... für dVegis: Zur Houptspiis gits entweder öppis mit Chürbis oder Süess-Härdöpfu.
När hani no öppis z'vermäude: ufgrund vore terminleche Unpässlechkeit fingt dr Trog i zwe Wuche am 15. Novämber (Donschtig) und nid am 14.11 wi akündet statt.
Hiä wäri dr Doodle-Link zum amäude:
http://doodle.com/amnnf6vaxt4ckprd
häbät es schöns Wucheänd
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen