Donnerstag, 22. November 2012

Späck Trog

Ahoi

Dr nächsti Trog fingt am 28. Novämber 2012 statt und het fougende Hingergrund. Gwüssi Herre bemängle immer dAbwäsäheit vo gnüegend Späck. Entsprächend wird hiä es Menü präsentiert wo i jedem Gang öppis "späckigs" het. Fougendes erwartet öich:

Apero:                  Rosmarin-Speck Grissini
Vorspeise:            Quiche mit Speck und Zwiebeln und es Salätli
Hauptspeise:         Schweinsfilet im Speck- und Gewürzmantel an Pflaumensauce und Wildreis
Dessert:                Späckschnitte

Das dVegis nid z'churz chöme isch das natürlech aus o Späckfrei möglech:

ds Grissini berchunt statt Späck grafflete Chäs, ds Quiche wird nid mit Späck und Zibele gfüllt sondern mitemne Tomate-Schnitz und as Houptspiis gits nid es Schwiinsfilet sondern eh Gmües-Rondelle. Ds Dessert wird säubstverständlech ou mit Vegetarisch verträgleche Zuetate zuebereitet!

Schribet nech ih unger:


Wär sech für am Samschtig no wett amäude, hiä wäri ou no einisch für denn dr Link:


bis am Samschtig oder nächscht Mittwoch oder süsch glii Mau

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen