Dr nächsti Trog fingt am 28. Novämber 2012 statt und het fougende Hingergrund. Gwüssi Herre bemängle immer dAbwäsäheit vo gnüegend Späck. Entsprächend wird hiä es Menü präsentiert wo i jedem Gang öppis "späckigs" het. Fougendes erwartet öich:
Apero: Rosmarin-Speck Grissini
Vorspeise: Quiche mit Speck und Zwiebeln und es
Salätli
Hauptspeise: Schweinsfilet
im Speck- und Gewürzmantel an Pflaumensauce und Wildreis
Dessert: Späckschnitte
Das dVegis nid z'churz chöme isch das natürlech aus o Späckfrei möglech:
ds Grissini berchunt statt Späck grafflete Chäs, ds Quiche wird nid mit Späck und Zibele gfüllt sondern mitemne Tomate-Schnitz und as Houptspiis gits nid es Schwiinsfilet sondern eh Gmües-Rondelle. Ds Dessert wird säubstverständlech ou mit Vegetarisch verträgleche Zuetate zuebereitet!
Schribet nech ih unger:
Wär sech für am Samschtig no wett amäude, hiä wäri ou no einisch für denn dr Link:
bis am Samschtig oder nächscht Mittwoch oder süsch glii Mau
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen