Guete Morge u Happy Friday
Am Donschtig, 31. Oktober isch der nächst Trog und i ha fougendes Menü ufem Plan:
Apero: Mini-Roulade mit Lachs
Vorspiis: Morchle uf Blätterteig
Houptspiis: Poulet are Honig-Späck-Thymian Sauce mit Süesshärdöpfustock und Ofe-Rande
Dessert: Zwätschge-Sablé mit Thymian Glace
Für dVegis gits statt Lachs ir Roulade grillierti Aubergine und as Houptspiis machi wieder Mau, ganz uninspiriert es Vegi-Blätzli. I hoffe das de Vegis das o rächt isch. Ihri Sauce isch natürlech di glichi, aber eifach ohni Späck.
Hiä wär dr Link für dAmäudig:
http://doodle.com/749an5iesh448dwq
Häbät es schöns Wucheänd.
cheers
ürsu
Freitag, 25. Oktober 2013
Samstag, 19. Oktober 2013
Trog vom 23.10
Schiff Ahoi
am 23.10 gits dr nächst Trog und es git fougendes z'spachtle!
- Feta-Louch Röuäli
- Linse-Salat mit Äntebrust/Pouletbrust
- Lachs uf Spinet-Bettli mit Couscous und Aprikose-Sauce
- Schoggi-Turte
Jawoll! I hoffe das passt nech und gibe nech hiä no dr Doodle-Link ah:
http://doodle.com/rrb6keh6sfpg3whf
Schöne Hinech und schöne Sundig!
ürsu
am 23.10 gits dr nächst Trog und es git fougendes z'spachtle!
- Feta-Louch Röuäli
- Linse-Salat mit Äntebrust/Pouletbrust
- Lachs uf Spinet-Bettli mit Couscous und Aprikose-Sauce
- Schoggi-Turte
Jawoll! I hoffe das passt nech und gibe nech hiä no dr Doodle-Link ah:
http://doodle.com/rrb6keh6sfpg3whf
Schöne Hinech und schöne Sundig!
ürsu
Dienstag, 15. Oktober 2013
Motto Trog: Irish
Guete Morge
Am Samschtig, 19. Oktober gits wieder einisch eh Motto-Trog! Das Mau si dIrländer dranne und es git fougendes:
Apero: Ärbsäsüppli mit Lachswürfel
Vorspiis: Mini-Sheppard's Pie
Houptspiis: Lamm mit Louch-Härdöpfu-Mash, Cider-Rüebli und Whisky-Sauce
Dessert: Guiness-Glace
Yeah... i hoffe das chunt guet. DVegis berchöme statt es Lachs-Würfeli es Croutons, statt Hackfleisch im Sheppard's Pie es Gmüesragout oder Vegi-Hack und i Iirischer Tradition gits no öppis mit Minze für si... nämlech es Minz-Omelett mit Cheddar-Cheese.
So... i hoffe das spricht öich ah, das Menü:
http://doodle.com/86qtsrn9kmqe9z5r
hiä wäri dr Link für nech azmäude!
Und agäh müessteter mer no öb dr Biär weit oder weit Wii bringe... as Biär gits natürlech Guiness und no öppe öppis angers iirischs... di hei ja no paar Sache :-) ah, und vilech o no es Cider... i'll see what i can get.
Häbät eh schöne Tag
ürsu
Am Samschtig, 19. Oktober gits wieder einisch eh Motto-Trog! Das Mau si dIrländer dranne und es git fougendes:
Apero: Ärbsäsüppli mit Lachswürfel
Vorspiis: Mini-Sheppard's Pie
Houptspiis: Lamm mit Louch-Härdöpfu-Mash, Cider-Rüebli und Whisky-Sauce
Dessert: Guiness-Glace
Yeah... i hoffe das chunt guet. DVegis berchöme statt es Lachs-Würfeli es Croutons, statt Hackfleisch im Sheppard's Pie es Gmüesragout oder Vegi-Hack und i Iirischer Tradition gits no öppis mit Minze für si... nämlech es Minz-Omelett mit Cheddar-Cheese.
So... i hoffe das spricht öich ah, das Menü:
http://doodle.com/86qtsrn9kmqe9z5r
hiä wäri dr Link für nech azmäude!
Und agäh müessteter mer no öb dr Biär weit oder weit Wii bringe... as Biär gits natürlech Guiness und no öppe öppis angers iirischs... di hei ja no paar Sache :-) ah, und vilech o no es Cider... i'll see what i can get.
Häbät eh schöne Tag
ürsu
Donnerstag, 3. Oktober 2013
Trog vom 9. Oktober
Guete Morge
I wär nache fürs Wucheänd, chame sägä :-(
Bevori cha ga, dafi aber no paar Stung i Bunker ga hocke und vorhär wetti öich no fougendes verzöuä! Z'Menü vo nächst Wuche, Mittwuch 9. Oktober 2013:
Apero: Fondue-Chüechli
Vorspiis: Portwein-Feigen mit Geflügelstreifen
Houptspiis: Egli-Filets uf Louchbettli mit Süess-Wii Sauce und Quinoa
Dessert: Schoggimousse
Für dVegis gits es Geiss-Chäsli uf dere Fiige und zur Houptspiis statt em Fischli probieri im Bachofe Kürbis-Randen-Härdöpfu Rondelle z'mache :-)
@Oli: Ja, Schoggimousse mit dunkler Schoggi... di wissi gits nüm :-)
Hiä wär dr Doodle-Link für nech azmäude:
http://doodle.com/ca8eaxyqzrbdbi7x
Bringet dr Fritig guet düre und schöns Wucheänd
ürsu
I wär nache fürs Wucheänd, chame sägä :-(
Bevori cha ga, dafi aber no paar Stung i Bunker ga hocke und vorhär wetti öich no fougendes verzöuä! Z'Menü vo nächst Wuche, Mittwuch 9. Oktober 2013:
Apero: Fondue-Chüechli
Vorspiis: Portwein-Feigen mit Geflügelstreifen
Houptspiis: Egli-Filets uf Louchbettli mit Süess-Wii Sauce und Quinoa
Dessert: Schoggimousse
Für dVegis gits es Geiss-Chäsli uf dere Fiige und zur Houptspiis statt em Fischli probieri im Bachofe Kürbis-Randen-Härdöpfu Rondelle z'mache :-)
@Oli: Ja, Schoggimousse mit dunkler Schoggi... di wissi gits nüm :-)
Hiä wär dr Doodle-Link für nech azmäude:
http://doodle.com/ca8eaxyqzrbdbi7x
Bringet dr Fritig guet düre und schöns Wucheänd
ürsu
2. Motto-Trog
Seid gegrüsst,
bevori mi gägä Süde verabschide, wetti doch no dr Trog ufschalte... de chöit dir nech ou lang überlegge öb dir weit cho oder nid :-)
am Samschtig am 18. Mai findet dr 2. Motto-Trog statt! Z'Land wos das Mau git isch Italiä :-) Das hets zwar scho nes paar Mau gäh, aber isch haut immer wieder eh Klassiker...
Ds Menü xeht wi folgt us:
bevori mi gägä Süde verabschide, wetti doch no dr Trog ufschalte... de chöit dir nech ou lang überlegge öb dir weit cho oder nid :-)
am Samschtig am 18. Mai findet dr 2. Motto-Trog statt! Z'Land wos das Mau git isch Italiä :-) Das hets zwar scho nes paar Mau gäh, aber isch haut immer wieder eh Klassiker...
Ds Menü xeht wi folgt us:
Apero: Meatballs in Tomatensauce
Vorpeise: Spaghetti al Pesto
Hauptspeise: Filetto di Manzo mit Balsamico Jus und Zucchetti
Dessert: Himbeertorte
Bier: Perroni, Moretti
dVegis chöme natürlech ou öppis... u zwar statt Meatballs eifach Vegi-Meatballs :-) we si hei vom bio-Lädeli und süsch haut diä usem Migros. U zur Houptspiis gits für dVegis Melanzane :-)
ah, u bevor grüsslet wird :-) i mache dSpaghetti säuber... aso Spaghetti fatto en casa, eh!!! jedes einzelne wird mit Liäbi härgstöut :-)
ah, u bevor grüsslet wird :-) i mache dSpaghetti säuber... aso Spaghetti fatto en casa, eh!!! jedes einzelne wird mit Liäbi härgstöut :-)
So... hiä wäri dr link für nech azmäude:
Bitte vermerke öb dr mit Biär weit, oder öie Wii säuber mitbringet.
Have a good day, enjoy the sun
ürsu
Abonnieren
Posts (Atom)