Donnerstag, 3. Oktober 2013

2. Motto-Trog

Seid gegrüsst,

bevori mi gägä Süde verabschide, wetti doch no dr Trog ufschalte... de chöit dir nech ou lang überlegge öb dir weit cho oder nid :-)

am Samschtig am 18. Mai findet dr 2. Motto-Trog statt! Z'Land wos das Mau git isch Italiä :-) Das hets zwar scho nes paar Mau gäh, aber isch haut immer wieder eh Klassiker...

Ds Menü xeht wi folgt us:

Apero:                 Meatballs in Tomatensauce                                      
Vorpeise:              Spaghetti al Pesto
Hauptspeise:         Filetto di Manzo mit Balsamico Jus und Zucchetti 
Dessert:                Himbeertorte

Bier:                      Perroni, Moretti

dVegis chöme natürlech ou öppis... u zwar statt Meatballs eifach Vegi-Meatballs :-) we si hei vom bio-Lädeli und süsch haut diä usem Migros. U zur Houptspiis gits für dVegis Melanzane :-)

ah, u bevor grüsslet wird :-) i mache dSpaghetti säuber... aso Spaghetti fatto en casa, eh!!! jedes einzelne wird mit Liäbi härgstöut :-)

So... hiä wäri dr link für nech azmäude:


Bitte vermerke öb dr mit Biär weit, oder öie Wii säuber mitbringet.

Have a good day, enjoy the sun

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen