Hellöu
Am Donschtig am 19. Septämber gits am Trog fougendes Menü:
Apero: Tomate-Mozzarella Terrine (mitemne Foccachia)
Vorspiis: Fischli ufemne Rande-Carpaccio
Houptspiis: Entrecote mit Chrüterbutter, Peperoni, Sweet Potatoe-Schnitze und Sour-Cream Sauce
Dessert: Caramel Glace mit Fleur de Sel
Vegis: dir berchömet statt emne Fischli eh warme Geiss-Chäs und statt Entrecote eh Pilz-Spiess!
Hiä wäri dr Link für nech izschribä:
http://doodle.com/9zct48ufu7gixbmt
Guete Usgang Hinech u morn eh gmüetlech Sundig
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen