Samstag, 14. September 2013

Trog vom 19. Septämber

Hellöu

Am Donschtig am 19. Septämber gits am Trog fougendes Menü:

Apero:             Tomate-Mozzarella Terrine (mitemne Foccachia)
Vorspiis:          Fischli ufemne Rande-Carpaccio
Houptspiis:      Entrecote mit Chrüterbutter, Peperoni, Sweet Potatoe-Schnitze und Sour-Cream Sauce
Dessert:           Caramel Glace mit Fleur de Sel

Vegis: dir berchömet statt emne Fischli eh warme Geiss-Chäs und statt Entrecote eh Pilz-Spiess!

Hiä wäri dr Link für nech izschribä:

http://doodle.com/9zct48ufu7gixbmt

Guete Usgang Hinech u morn eh gmüetlech Sundig

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen