Schöne Donschtig!
Es git trotz mine Ferie vo nächst Wuche am Mittwuch 25. Septämber no eh Trog...
fougendes Menü wird denn kredenzt :-)
Apero: Meatballs mit Tomatesauce
Vorspiis: Ruccola-Salat mit Fiige, Büffelmozzarella und Rohschinke
Houptspiis: Saltimbocca mit Balsamico-Jus, Zucchetti und Risotto
Dessert: Tarte aux Myrtilles
dVegis berchöme eigetlech z'gliche :-) Eifach Vegi-Meatballs vom Bio-Lädeli, Salat ohni Rohschinke und statt em Satlimbocca gits eh Auberginen Parmigiano (Aubergine i Tomatesauce mit Parmesan überbache).
hiä wäri dr Doodle-Link für dAmäudig:
http://doodle.com/3xiviaiuxnu4ir3e
Guete Räschte, churze Fritig und schöns Wucheänd
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen