Schiff Ahoi
Am Donschtig, 7.11 hani für öich fougendes Menü usdänkt:
Apero: Tüüfeli (mit Cream-Cheese gfüllti Mini-Peperoni)
Vorspiis: Pilz-Omelettli mitemne Mini-Salat
Houptspiis: Rinds-Filet mit Härdöpfugratin und Rotwii-Jus (gmües bini no unschlüssig)
Dessert: Marronen-Creme mit Mocca-Häubchen
dVegis chöi ja hiä fasch aus ässä :-) usser natürlech z'Rindsfilet! Ded gäbs eh Gmüesturm us Spinat, Eierschwämmli und Peperoni. Jawoll.
so... hiä chönteter nech amäude:
http://doodle.com/fvzbd5qdnawutabm
Jo, i gloub das wärs öppe!
häbät es schöns Wucheänd
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen