Freitag, 1. November 2013

Trog vom 7.11

Schiff Ahoi

Am Donschtig, 7.11 hani für öich fougendes Menü usdänkt:

Apero:                     Tüüfeli (mit Cream-Cheese gfüllti Mini-Peperoni)
Vorspiis:                   Pilz-Omelettli mitemne Mini-Salat
Houptspiis:               Rinds-Filet mit Härdöpfugratin und Rotwii-Jus (gmües bini no unschlüssig)
Dessert:                   Marronen-Creme mit Mocca-Häubchen

dVegis chöi ja hiä fasch aus ässä :-) usser natürlech z'Rindsfilet! Ded gäbs eh Gmüesturm us Spinat, Eierschwämmli und Peperoni. Jawoll.

so... hiä chönteter nech amäude:

http://doodle.com/fvzbd5qdnawutabm

Jo, i gloub das wärs öppe!

häbät es schöns Wucheänd

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen