Zwar chli verspätet, aber iz doch no! Z'Menü füre Trog vom 13.11.2013!
Es isch zwar keh Motto-Trog, aber es git glich eh motto-artigi Läckerei!
Apero: Curry Süppli mit Shrimp
Vorspiis: Summer Samosas mit Chutney
Houpspiis: Hüehnli mit Naan-Brot
Dessert: Schoggi-Banane Samosa
Es dönd aus chli ähnlech, aber gloubet mer, das wird eh Läckerei! Und es het de sicher z'einte oder angere unerwartete dinne!
DVegis chöme es Okkra id CurrySuppe und statt Hüehnli chöi si uswählä öb si Paneer, Chürbis oder Bluemchöhli wei!
Hiä isch öie Link:
Schöne Sundig
Ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen