Donnerstag, 24. Januar 2013

Thai-Trog

Schiff Ahoi

Nächst Mittwuch (30.1.2013) verlüüri eh Stammgast... dä geit ab iz am Mittwuch angerne Tätigkeite noche... i hoffe drum, das irgend öpper ihn wird ersetze... o wes wieder Mau mis Liäblings-Ässä resp. Thema git... Asiatisch :-) Das Mau: Thai!

Was machi das Mau läckers?

Apero:           Summer Rolls
Vorspiis:         Shitake-Ravioli ire Zitronegras-Suppe
Houptspiis:     Pad Thai (Ja, Ansch! Pad Thai!!!) mit Huehn u Shrimps (U Tofu für Vegis)
Dessert:          weissi no nid

Ja... das gits... me weissi nech süsch ou gad nid z'brichte! Usser das dr no dr Link bruuchet:

http://doodle.com/e4646ahn5zb8ye6n

I wünsche öich es schöns Wucheänd und bis glii

cheers

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen