Schiff Ahoi
Nächst Mittwuch (30.1.2013) verlüüri eh Stammgast... dä geit ab iz am Mittwuch angerne Tätigkeite noche... i hoffe drum, das irgend öpper ihn wird ersetze... o wes wieder Mau mis Liäblings-Ässä resp. Thema git... Asiatisch :-) Das Mau: Thai!
Was machi das Mau läckers?
Apero: Summer Rolls
Vorspiis: Shitake-Ravioli ire Zitronegras-Suppe
Houptspiis: Pad Thai (Ja, Ansch! Pad Thai!!!) mit Huehn u Shrimps (U Tofu für Vegis)
Dessert: weissi no nid
Ja... das gits... me weissi nech süsch ou gad nid z'brichte! Usser das dr no dr Link bruuchet:
http://doodle.com/e4646ahn5zb8ye6n
I wünsche öich es schöns Wucheänd und bis glii
cheers
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen