Montag, 4. Februar 2013

Trog am Morge

Ahoi

Wi akündet gits das Mau o es paar angeri Trög, unger angerem äbä dä Trog am Morge. Das wär am 9. Februar 2013 und zwar wetti denn Mau es paar Bäckersache abiätä! I ha dänkt i würdi das so uf di 11:30 mache. Dir chöit aber o ab de 11i iflüge und scho es Kafi näh, faus dr verhungeret.

I mache für denn fougendes a Selbstgebackten:

- Gipfeli
- Pain aux Chocolat
- Ruuchbrot mit caramelisierte Nüss und Fiige
- Zopf

Derzue hani dänkt würdi no Eierspeisen machen. Je nach Wunsch:
- Rüehrei
- Spiegelei
- 3-Minute Ei
- Omelette

Und när würdi no Pancakes mache wenn öpper wett. Confi, Honig, Anke, Chäs, Ufschnitt wirds o no ha...

Hiä wäri dr Link für dAmäudig:

http://doodle.com/wbxebdx2pwwpwc3i

Häbät eh gueti Wuche

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen