Ahoi
Wi akündet gits das Mau o es paar angeri Trög, unger angerem äbä dä Trog am Morge. Das wär am 9. Februar 2013 und zwar wetti denn Mau es paar Bäckersache abiätä! I ha dänkt i würdi das so uf di 11:30 mache. Dir chöit aber o ab de 11i iflüge und scho es Kafi näh, faus dr verhungeret.
I mache für denn fougendes a Selbstgebackten:
- Gipfeli
- Pain aux Chocolat
- Ruuchbrot mit caramelisierte Nüss und Fiige
- Zopf
Derzue hani dänkt würdi no Eierspeisen machen. Je nach Wunsch:
- Rüehrei
- Spiegelei
- 3-Minute Ei
- Omelette
Und när würdi no Pancakes mache wenn öpper wett. Confi, Honig, Anke, Chäs, Ufschnitt wirds o no ha...
Hiä wäri dr Link für dAmäudig:
http://doodle.com/wbxebdx2pwwpwc3i
Häbät eh gueti Wuche
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen