Montag, 25. Februar 2013

Öppis für z'Gmüet

Ahoi (siit langer Ziit)

Auso, i ha mir füre Trog es paar Sache überleit, aber di muessi no ordne und dir berchömet de glii es Mail... iz aber Mau afe für diä Wuche öppis:

Eh Trog für z'Gmüet

Das isch ja bi däm Wätter öppe Mau abracht... es git chli nes Gmix us verschidnige Sache und i weiss o no nid aus und für wases mer würklech de längt... aber fougendes wäri adänkt:

Apero:                (Spinat)Chüechli
Vorspiis:              Wintergmües mitemne Fischli/Meeresgetiär
Houptspiis:          Schwiins-Filet mitere Orangesauce, Gmües und Biilage (Haha, sehr usfüehrend)
Dessert:              Omelette au beurre salée mit Öpfuschnitze

I weiss es isch nid gad sehr usfüehrlech wasi da ufschribä, aber vilech passt nech ja das einigermässe :-) i würd mi ämu fröie we dr chämet!

http://doodle.com/f2sva7a746rs4pg8

Churze Nami

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen