Freitag, 16. August 2013

Il Classico

Ciao a Tutti

Mit Entsetze hani festgstöut, dasi no niä eh richtig geili Lasagne ha gmacht am Trog... eh Klassiker wo isch ungergange... ai ai ai...

drum wird das nacheghout... natürlech...

Nächst Wuche, am Donschtig am 22. Ougust gits fougendes Menü:

Apero:               hani no nid definiert - öppis liächts :-) 
Vorspiis:            Caprese-Suppe
Houptspiis:        Lasagne
Dessert:             Es wiisses Schoggimousse Mau angers

Yeah, i hoffe das passt öich :-)

hiä wäri dr Link für nech azmäude:

http://doodle.com/tg96i8riix3tzam8

dVegis döfe no usläsä was si für ne Lasagne überchöme! Entweder gits eh klassischi (mit drei Stöck Gmües) oder es git eini mit drei verschidnige Stöck (Pilzli, Peperoni, Misch-Gmües).

So... das wärs, i wünsche öich aune es schön sunnigs Wucheänd

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen