Hallo
dr nächst Trog fingt am Mittwuch, 4. Septämber statt und i ha dänkt i mache fougendes Menü:
Apero: Zwöifarbigi Blätterteig-Schnäggä
Vorspiis: Biälersee-Hecht ufemne Gmües-Carpaccio (do weissi no nid gnau was für eis)
Houptspiis: Brathähnchen mit Gmües und Quinoa
Dessert: Nuss-Schnitte (vilech gits de ou öppis angers - da bini no nid so überzüügt derfo)
Jäjo... für dVegis bini no gad überfragt :-) statt Brathähnchen, das chani scho iz sägä gits Summergmües usem Bachofe. Höchstwahrschiinlech passt ded es Chäsli oder so guet derzue! Statt em Hech muessi mer no öppis überlegge. sorry!
hiä wäri dr Link für dAmäudig:
http://doodle.com/qy6dubfh3dwdh3he
und de wünschi öich eh schöne Füürabe
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen