Montag, 15. Oktober 2012

Wintersaison


AhoiTrogbesucher

Iha mer i de Ferie eigetlech wöuä Ziit näh für mr chli Gedanke z’mache zum Trogund wi das söu wiitergoh… natürlech bini nid würklech derzue cho und ha izeifach beschlosse, dasi no wiitermache solang no es paari chöme… es git nid viunöierige nume evtl. de bi Glägäheit folgendi… i ma nüm immer es Motto suechesondern es git de, weni keni Mottos meh ha eifach es Menü!! Des Weiteren wird’siz de evtl. öppis gäh wo dr scho heit gha… bsunders dDuurgescht!

Widr gmerkt heit, findet di Wuche no keh Trog statt. Das usem Grund, dasi doch nochli Ziit bruche für mi azklimatisiere… Ab nächster Wuche geits aber de schowieder los und zwar mit fougendem Menü:

Asian-Fusionisch z’Thema und es git:

-      Saté-Spiässli mit Erdnuss-Sauce (für dVegis es Gmües-Spiessli stattPoulet)
-      Tom-Yum Soup mit emne Shrimp (für dVegis eh Mushroom statt eh Shrimp)
-      Schwiins-Filet are rote Curry Sauce mit Asiä-Gmües und Riis (für dVegiseh Sesam-Tofu)
-      Grüen-Tee Tiramisu

hiäwäri dr Doodle-Link füre Mittwuch, 24. Oktober 2012


fürdi Tapfere unger öich wo bis do abe hei möge läsä… hiä wärä no dDate für dinächste Trög… es git zwöi spezielli Trög und zwar folgendi:
-      Geburitrog: i mache am Samschtig, 24. Novämber zu Alass vo mim Geburi ehChürbissuppe, Glüehwyytrog uf dr Terasse. Derzue gits no säuber gmachts Brotund evtl. es Dessert-Buffet.
-      Wiähnachtstrog: am 22. Dezember gits eh Wiähnachtstrog wo ähnlech amAttempt for Six wird si. Chli tüürer aber mit Zuesatz-Ässä.

Trog Datum
Doodle Datum
Mittwuch              31. Oktober 2012
Donschtig           25. Oktober 2012              
Donschtig            8. November 2012
Fritig                   2. November 2012
Mittwuch              14. November 2012
Mittwuch             7. November 2012
Samstig               24. November 2012
Mändig               19. November 2012
Mittwuch              28. November 2012
Donschtig           22. November 2012
Donschtig            6. Dezember 2012
Donschtig           29. November 2012          
Mittwuch              12. Dezember 2012
Fritig                   7. Dezember 2012 
Samschtig           22. Dezember 2012
Mändig               17. Dezember 2012


guet…das wärs… i hoffe dir chömet immer no fliisig und bis glii

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen