Hallo Zämä und guete Morge
Am Donschtig, 2. Mai, gits dr nächst Trog. Ds Menü isch chli nes Dürenang, aber das macht ja usnahmswiis o Mau nüd... i hoffe es chunt glich guet:
Apero: Feta-Spinat Drüeggli (mit Filoteig)
Vorspiis: Tequilla-Shrimps (Olééé) für dVegis gits Tequilla-Tofu
Houptspiis: Lachs im Blätterteigmantel mit Schalottensauce und Riis für dVegis Spargle im Blätterteig
Dessert. Rhabarber-Tiramisu (faus diä scho us dr Schwiiz si, süsch gits öppis angers :-))
Dr Link für nech azmäude wäri:
http://doodle.com/hyh45wycaaiyvb3s
I wünsche nech eh churzi Rästwuche und hoffe dir heit es guets Wucheänd
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen