Donnerstag, 25. April 2013

Trog vom 2. Mai

Hallo Zämä und guete Morge

Am Donschtig, 2. Mai, gits dr nächst Trog. Ds Menü isch chli nes Dürenang, aber das macht ja usnahmswiis o Mau nüd... i hoffe es chunt glich guet:

Apero:            Feta-Spinat Drüeggli (mit Filoteig)
Vorspiis:          Tequilla-Shrimps (Olééé) für dVegis gits Tequilla-Tofu
Houptspiis:      Lachs im Blätterteigmantel mit Schalottensauce und Riis für dVegis Spargle im Blätterteig
Dessert.          Rhabarber-Tiramisu (faus diä scho us dr Schwiiz si, süsch gits öppis angers :-))

Dr Link für nech azmäude wäri:

http://doodle.com/hyh45wycaaiyvb3s

I wünsche nech eh churzi Rästwuche und hoffe dir heit es guets Wucheänd

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen