Freitag, 19. April 2013

Cocina del Diablo

Ahoi

i ha zwar Mau xeit, i machi kener Trög mit Näme meh :-) Aber geschter isch mer eine i Sinn cho, und drum gits iz haut glich wieder eine!

Dr Trog vom Mittwuch, 24. April, heisst vielsagend:

In Teufels Küche

Ds Menü xeht wi folgt us:

Apero:                   Dreierlei der Chili
Vorspeise:              Sea Devil on Tomato Chops
Hauptspeise:          Pork in Hell Fire mit Süsskartoffel und Teufels-Sauce
Dessert:                 Lusty Brownies

Das dr nid bi auem müesst rate:

- Sea Devil = Seeteufel = FischiFischi
- Hell Fire wird öppis mit Peperoni si (nid scharf)
- Teufels Sauce wird scharf si, rot und mit Sour Cream
- Lusty Brownies hei Frücht und Alkohol dinne
- dVegis berchöme statt Seetüüfu eh Turm des Teufels :-) und statt Schweinchen gits es Giftgrüens Gmües-Zwöierlei (probiere eh Zucchetti uszhöle, im Bachofe z'mache und usem usghölte eh grüeni Suppe zum füllä z'mache) 

wes mer längt, machi no eh Vanille-Glace wo dr optional zu de Brownies döft wählä!!!

Hiä wäri dr Link zum nech amäudä:

http://doodle.com/u3muphscc54ieaeu

häbät es schöns, verrägnets, Wucheänd

es grüsst

des Teufels Koch

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen