Donnerstag, 28. Juni 2012

Schwarze Trog

Guete Tag

Heiss isches... aber äuä nid lang :-( Das loht mi loh schwarz xeh und entsprächend isch o z'Thema vom nächste Trog. Eigetlech hani dr Trog wöuä ufe Donschtig schiäbä, aber dStammgescht hei protestiert wägä anderwiitige Programm und drum gits iz haut wieder Mau eh Trog am Mittwuch... und zwar am Mittwuch, 4. Juli 2012.

Ds Menü füre Schwarz Trog isch:
Apero: Töstli mit schwarze Fischeier (fausi finge und süsch öppis angers) und Olive-Paste (für dVegis)
Vorspiis: Linse-Salat mit Gmües-Brunoise und ere Biilag (Gröikti Äntä oder es Fleischli)
Houptspiis: Taboulet mit emne Seetüüfu (fausi finge) und Fänchu-Gmües
Dessert: Schoggichüechli (wo hoffentlech no weich isch inne)

Dir froget nech vilech wiä das das aus schwarz wird... aber löht nech loh überrasche! Und: es wird immer meh so, dasi eifach öppis sägä und de öppis angers mache... haha... aber es chunt jo meischtens guet...

Entsprächend isch hiä dr Link zum Doodle-Itrag:

http://www.doodle.com/cbdvkp8gvwifm9ye 

Dr Trog vom Mittwuch 11. Juli 2012 wird am Sundig ire Wuche (8. Juli) ufgschalte!

*schwitz*

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen