Ahoi
Dr Summer isch do und entsprächend gits ou wieder läckeri Frücht wome im Trog cha verwändä!!!
Drum wotti das probiere u schloh fougendes Menü für am Mittwuch, 20. Juni vor:
Apero: Melone-Feta Spiessli mit Rohschinke
Vorspiis: Es Coquille St. Jacques ufemne Erdbeer-Carpaccio
Houptspiis: Änte are Nektarine-Chili Sauce mit Wildriis und Pak-Choi mit Sesam
Dessert: Himbeer Tiramisu
Aui Züguässer vor Ansch hei haut ds Tiramisu scho gha, aber das macht jo nüd :-) es isch jo eh Läckerei!!!
Dr Doodle Link wäri: http://www.doodle.com/ivyvzg9gt9ib2igh
Ein Wort der Warnung: Änte isch Wild und entsprächend nid so zart wi Chiiiiicken. Und: i weiss no nid gnau öbs Filet oder Brüstli oder was gnau git!!! Und: i hoffe i finge Pak Choi, dä isch ame chli tricky :-)
Wiiter hani z'vermäude, das dr Trog vo übernächst Wuche am Fritig am 22. Juni ufeglade wird!!!
Schöns Wucheänd!
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen