Sonntag, 3. Juni 2012

Früehligs-Trog

Hellöu

Da ds Wätter hüt wieder einisch super isch, passt dä Trog öppe...

Es söu ändlech chli konstant Früehlig/Summer wärdä!!! Ds Menü für am Mittwuch, 6. Juni isch:

Apero:          Gazpacho im Shot-Glässli
Vorspiis:       Spargle mit Schinke und säubergmachter Mayo
Houptspiis:   Pastetli mit Minze-Ärbsli und Gmües Riis
Dessert:       Holundersorbet

Dr Doodle Link fingeter unger:

http://www.doodle.com/5ixyqksbetvep6u9

I hoffe ds Menü fingt Aklang

Schöne Sunti Nami

Ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen