Ahoi Ahoi
Di Wuche probieri Mau eh Trog Light!
Okay, ds Dessert isch nid ganz xund, abr dr Räschte sött guet z'verdoue si :-)
Am Mittwuch, 11. Juli gits:
Apero: Lachstartar
Vorspiis: Melone mit Rohschinke mal anders
Houptspiis: Lammracks mitemne Zucchetti-Schiffli u Härdöpfufächer
Dessert: Flan Caramel
Dr Link zum amäude:
http://www.doodle.com/z29di7nysksu778k
Gruess
Ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen