Freitag, 20. Juli 2012

Wii-Trog

Seid gegrüsst

Wi di Wuche akündet, wird am 31. Juli 2012 eh spezielle Trog stattfinde. Da aui oder zumingscht di meischte vo öich am 1. Ougust frei hei, hani beschlosse dr Trog am Dischtig lo statt z'finde! Es bringe jo aui immer brav Wii mit (teu weniger, anger meh) und dä isch nid immer trunke worde. Entsprächend gits iz di Überräschte ändlech Mau.

Derzue machi es Buffet mit Häppchen (wo no nid so genau definiert si). Sicher gits ded:
- Beleiti Brötli
- Jamie-Brot
- Chäs-Chüechli
- Mini Pizzas
- Bruschetta mit Tomate
- Bruschetta mit Aubergine
- Säubergmachti Brötli
- Salät
- Dessert

Wases de genau wird si, weiss i no nid. Das Mau döfe so viu cho wi wei. Es git kener Ischränkige, es het eifach 10 Fläschä Wii wo zum Verzehr (oder Vertrink) parat si. Das "nume" Häppchen git, wird dr Trog-Priis bi 15.- pro Person ligge. Es wär vilech guet, wenn dr no chli Biär oder süsch öppis wo dr gärn heit würdet mitbrine, de heimer de sicher gnue!!!

Dir döft, wi immer, o Gspähnli mitnäh und i hoffe, das mer de uf dr Terasse chöi ässä und z'Füürwärch o no gad vo ded chöi luege (wiu i ma nid a See füre... aber es daf natürlech jede wo wott go)!

so... i gloub das wärs vo mir. Hiä wär dr Link für öich zum amäude (Amäudeschluss isch dr Sundig, 29. Juli 2012):
 
http://www.doodle.com/8gt7d2ezaypqyuha

Häbät es schöns Wucheänd und eh gueti Wuche

urs


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen