Guete Morge
so, iz isches sowiit. Es ist ausgetrogt. Dr letschti Trog fingt am Samschtig am 21.12.2013 statt. Ziit Merci und Adieu z'sägä!
Hiä no es paar Zahle. vilech interessiere si nech ja :-) u wenn nid, chöiter ja abescrolle!
- 79 Trög hets gäh
- 103 verschiednigi Lüüt si cho
- Spitzeriiter ir Awäsäheit si dAnsch (79), dr Chrigu (63), dPetra (27), Cyru (22), dSäru u dr Nicu (je 18).
- 6 vo 7 Plätz si im Schnitt bsetzt xi
- Einisch isch dr Trog ir Ziit xi
Jup. Das wärs öppe. Somit bliibt mir no z'letschte Menü:
Apero: Es Einsams Lamm
Vorspiis 1: Es dopplets Coquille
Vorspiis 2: Es drüüfachs Ravioli (vegi)
Houptspiis: Es vierfachs Rot (Fleisch: Rind)
Dessert: Eh füflagigi Läckerei
Für dVegis gits:
- es einsams Geiss-Chäsli
- es dopplets Süppli
- es vierfachs Pilz-Arrangement
dr Räschte sötte dVegis chönne ässä! Ei Gang meh heisst o öppis tüürer: 35.- für dKarnivore, 25.- für dHerbivore. Wii müesster o z'letscht Mau säuber mitbringe! Afoh dued dr letscht Trog am 18:30 Uhr.
Hiä dr Link: http://doodle.com/v2nx4ipbk2qnv7kv
Merci aune viu Mau fürs cho! Het Spass gmacht!
Cheers und Adieu!
El Trog
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen