Schiff Ahoi
Mir chunt keh schlaui Houptspiis meh i Sinn, aber i muess doch dr Trog ufschalte... somit machi öppis woni gad gar nid gärn mache. i schalte Mau was uf, aber dHouptspiis isch haut no nid drbii...
Apero: Blätterteig-Dinger mit Lachs und igleite Chrübis/Zucchetti
Vorspiis: Pilzravioli de la Casa mit Tomatesauce und säubergmachten Brot
Houptspiis: Jajajajajajajjaa... i weiss gad nüd schlaus
Dessert: Schwäbus Vermicelle
So, i hoffe dir chömet glich und wünsche öich eh schöne Abe:
http://doodle.com/v73ig99zx9svqat3
Gruess
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen