Sonntag, 1. Dezember 2013

Dr "i has scho" Trog

Schiff Ahoi

Mir chunt keh schlaui Houptspiis meh i Sinn, aber i muess doch dr Trog ufschalte... somit machi öppis woni gad gar nid gärn mache. i schalte Mau was uf, aber dHouptspiis isch haut no nid drbii...

Apero:           Blätterteig-Dinger mit Lachs und igleite Chrübis/Zucchetti
Vorspiis:        Pilzravioli de la Casa mit Tomatesauce und säubergmachten Brot
Houptspiis:    Jajajajajajajjaa... i weiss gad nüd schlaus
Dessert:         Schwäbus Vermicelle

So, i hoffe dir chömet glich und wünsche öich eh schöne Abe:

http://doodle.com/v73ig99zx9svqat3

Gruess

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen