Dienstag, 1. März 2016

März-Trogs

Hello All


So, es isch März und es git ou im März wieder zwe Trög. Für diä wo scho nüm dra gloubt hei das dr Ürsu no cha choche... There you go :-) Das isch dHouptspiis vom erste Trog:

DVorspiis vom zwöite:

u wieder ds Dessert vom erste:

Natürlech gits o bi de nächste zwe wieder Läckereie und zwar folgendi:

Am Samstig, 19. März 2016 gits folgendi Läckereie:

El Gringo
Apero:             Ribs & Wings
Vorspiis:           California Sprout Salad
Houptspiis:       Burger & Fries (entweder Sweet Potatoe Fries oder Red Curry Fries)
Dessert:           Ansch's Blueberry Cheesecake


Vegis berchöme: Mozzarella Sticks und eh Black-Bean Burger

und am Donstig, 24. März 2016 (Grüendonstig - somit eigetlech eh Fritig Abe und dir müesst nid schaffe) gits:

Hell's Kitchen (aues "chli" scharf)
Apero:               Spicey Chickpea-Mash uf säubergmachte Tortillas
Vorspiis:             Fiery Shrimp Cocktail
Houptspiis:         Jakobsmuschle in rotem Gemüse-Curry und White Rice
Dessert:              Dunkus Oliveöl-Schoggimousse mit Fleur de Sel und pfeffrigem Birnen-Confit


Vegis berchöme: Baked Avocado Rolls ar Fire-Sauce und Gmües-Curry mit Thai-Aubergine

Mir hei no gmerkt, das 1930 gloub chli spät isch... mir würde vorschlah, das mer scho am 1900 aföh. Wenn aber öpper wo chunt ersch später cha, dafers isi sägä!

Bueno... Hoffentlech mögeter o dä Monet cho. Eh gueti Ziit und bis denn.

ürsu



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen