Freitag, 1. März 2013

Trog vom 6. März

Hey Hey

Dr nächste Trog fingt am Mittwuch, 6. März statt. Da ig nid jedi Wuche cha cho und sägä i loh Sache offe, hani dänkt i probieres Mau wieder mitemne komplette Menü. I ha mer fougendes überleit:

Apero:            Mini-Lachsroulade (Vegi: Mini-Roulade mit Olive, tröchnete Tomate und BalsamicoSchuum)
Vorspiis:          Überbachni Bouillon mit Gmüesjulienne und Mini-Crevette
Houptspiis:      Kalbsplätzli mit chli Späck, Nüdeli are Rahm-Pilzsauce und farbige Rüebli
Dessert:           Schoggi-Schnitte mit Chili-Confit

Für dVegis fäut wi immer dHouptspiis... das isch nid gad nätt vo mir :-) Aber es wott mer würk gad nüd i Sinn cho! Mou, i weiss was... das hani scho lang Mau wöuä usprobiere :-) dVegis berchöme eh läckeri Rande usem Bachofe! So!

auso... wenn dr wettet cho, de bitte amäude:

http://doodle.com/ruxr3389rgik9d68

Schöns Wucheänd und gniesset dSunne (we si scho Mau da isch)... i mache das ämu... i de schöne Schwiizer Bärgä! Hahahaha

ürsu

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen