Sonntag, 12. August 2012

Zitrone Trog

Hellöu Hellöu

Dr Summer isch no do und sött no bis am Mittwuch bliibe :-) Entsprächend hani probiert es summerlechs Menü zkreiere. Öppis liächts, zitronigs, passt sicher i di Wermi ine!!!

Ds Menü für am Mittwuch, 15. August isch:

Apero:         Chalts Zitronesüppli
Vorpsiis:       Es gfüllts Zucchetti-Blüete ufemne Gmüesbettli
Houptspiis:   Papardelle are Zitrone-Rahmsauce mitemne Fischli
Dessert:        Zitronemousse mitemne Coulis

I hoffe das trifft uf Gägäliäbi. Wenn ja, hiä wär dr Link zum sech ischribä

 http://doodle.com/zwzvwdueat2bumf7

Häbät eh schöne Sundig

ürsu

ps. Zucchetti-Blüete hani letscht und vorletscht Wuche im Manor xeh... fauses di Wuche kener meh het, würdi haut de müesse uf öppis angers uswiiche!!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen