Donnerstag, 16. August 2012

Kanada-Trog

Hello

Auso... ha hüt nid mi bescht Tag, entsprächend fassi mi Mau churz :-) Chöit hoffe, dasi mi bis am Donschtig, 23. August 2012 erhout ha und denn de wenigstens aständig choche ;-)

I ha mer überleit, dasi Mau chönti probiere eh Kanda-Trog z'mache. Mit aus Sache wos ded so z'ässä git. Da ig keh Elch-Fleisch wirde finge, müesse mer is halt mit Lachs begnüege :-)

Hiä wäri z'Menü (bim Apero chas no Änderige gäh):

Apero:         Kürbis-Honig-Späck Chügeli (inspired by Nicu)
Vorspiis:      Salat mit Blaubeeri (oder süsch Waldbeeri) und Pilze amne Ahornsirup Dressing
Houptspiis:  Lachs ufemne Louch-Bettli (mit Ingwer und Muskat gwürzt) und Riis
Dessert:      Nanaimo Bars

So... hiä wäri dr Link für dAmäudige:

http://doodle.com/s6yvvkktmbbe23i3
 
häbät eh schönere Nami as ig :-)
 
ürsu 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen