Auso... ha hüt nid mi bescht Tag, entsprächend fassi mi Mau churz :-) Chöit hoffe, dasi mi bis am Donschtig, 23. August 2012 erhout ha und denn de wenigstens aständig choche ;-)
I ha mer überleit, dasi Mau chönti probiere eh Kanda-Trog z'mache. Mit aus Sache wos ded so z'ässä git. Da ig keh Elch-Fleisch wirde finge, müesse mer is halt mit Lachs begnüege :-)
Hiä wäri z'Menü (bim Apero chas no Änderige gäh):
Apero: Kürbis-Honig-Späck Chügeli (inspired by Nicu)
Vorspiis: Salat mit Blaubeeri (oder süsch Waldbeeri) und Pilze amne Ahornsirup Dressing
Houptspiis: Lachs ufemne Louch-Bettli (mit Ingwer und Muskat gwürzt) und Riis
Dessert: Nanaimo Bars
So... hiä wäri dr Link für dAmäudige:
http://doodle.com/s6yvvkktmbbe23i3
häbät eh schönere Nami as ig :-)
ürsu
Keine Kommentare:
Kommentar veröffentlichen